Lufte tankene litt

Maiå

Gift med forumet
Har tatt av 5kg siden eg blei gravid og buksene mine e alle blitt store...
Synes det begynne å bli litt slitsomt og me tanke på det hun enne skrev her i dag at hu ligger på sykehuset pga hu ikke legger på seg, e redd det ska skje her og...

Må bare lufta tankene litt...

Hvis du er veldig bekymret så ville jeg snakket med lege eller jm..
Jeg gikk også ned masse i begynnelsen og jm sa da til meg at jeg burde begynne å legge på meg fra uke 20..

Oi.[&:] Og jeg som trodde det var gale at jeg ikke har lagt på meg mer enn 0.5 kg.
Håper du legger på deg snart!

Hvor mye skal man egentlig ha gått opp til nå? Sånn igjennomsnitt?

Har isje vært beskymra men itte det eg leste om delfin så blei eg litt beskymra..
Får se nå på neste kontroll å høra ka de seie.
Eg vet ivertfall Pia legge på seg så det e godt[:D]

La på meg 8 kg sist svangerskap...

Har du litt å gå på?????Jeg er fremdeles på minus siden 4 kilo.(men jeg har litt å gå på enda)
Men hadde snakket med lege eller jordmor vist du er bekymret

Jeg er også på minussida i forhold til startvekta, men så har jeg litt å gå på så jeg er ikke bekymra.

Kommer jo ann på hvordan utgangspunktet var. hvis du tenker mye på det ville jeg tatt det opp med jordmor. Skal ikke gå å bekymre seg for sånne ting!

Men får du i deg mye mat og drikke? Og kaster du mye opp?

Jeg er fortsatt på minussida, men problemet mitt er at jeg sliter i å beholde det jeg får i meg og at jeg generelt får i meg minimalt, slik at det gjør at jeg blir helt ubrukelig.

Har ingenting å gå på jeg da, siden jeg veide for lite i utgangspunktet, så da blir det jo litt ekstra kritisk.

Går du regelmessig til lege eller jordmor? Ville isåfall tatt det opp der, dersom det ikke har vært noe samtaleemne allerede? Du veier deg kanskje der, eller?

Vet ikke om det er noen trøst, men ikke alle går opp noe særlig i sv.skapet. Ei jeg kjenner gikk opp 3 kg totalt, og det var mot slutten. Selv har jeg gått opp kun 1 kg, og kan ikke skryte av et sunt kosthold.
Har man et nokså sunt og variert kosthold, er det fort gjort å ikke gå opp noe særlig. [:)]
Men om du fortsetter å gå ned i vekt, så ville jeg snakket med jm eller lege og hørt hva de mente[:)]

Back
Topp