Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rebecca85
Hvorfor i alle dager kan ikke han ta bilen uten klima?? Sier seg selv at den som har ungen kjører den beste bilen!! Her sitter ikke ungene på i den dårlige bilen uansett..
Du får være litt strengere mot han og prøve å få han til å skjønne at alt det "mitt" opplegget hans sårer deg...han skjønner nok ikke hva du tenker og føler [;)]
Og er august like god og varm som i fjor er det nok ikke så ille uten klima i bilen [8D]
ORIGINAL: svimsa
*trøste*
ORIGINAL: majamor85
ORIGINAL: Bitzyh
ORIGINAL: majamor85heeelt sikker![8D] nesten så jeg gleder meg til å være alene i 1 uke... [&:]
sikker på det ikke er min sambo du snakker om...dette var skremmende likt[&:]
ja, skikkelig irriterende er det!!
ja, kjenner til den, hvis ikke kjøkkenet ser prikkfritt ut når han kommer hjem fra jobb, furter han heeeeeele kvelden!! DRITT LEI!!
skjønner godt du gleder deg...
vi krangla om dette i dag, og det ente med at sambo dro av gårde for å bli borte i en uke, han kommer hjem i kveld alikevell da men...
men aaaaa, hvor gammel er din "unge" da??
ORIGINAL: majamor85heeelt sikker![8D] nesten så jeg gleder meg til å være alene i 1 uke... [&:]
ja, kjenner til den, hvis ikke kjøkkenet ser prikkfritt ut når han kommer hjem fra jobb, furter han heeeeeele kvelden!! DRITT LEI!!
vi krangla om dette i dag, og det ente med at sambo dro av gårde for å bli borte i en uke, han kommer hjem i kveld alikevell da men...
Gjorde min og.. eller han ville flytte fra oss permanent ene dagen og så kom han hjem et par timer etterpå.. stund siden det da men.[8|] Han og furter heeeeele dagen om det begynner å bli rotete på kjøkkenet! skulle ikke være ille vanskelig å ta ut og sette i maskinen men ser visst sånn ut[8|] Supert at han liker å ha det pent! men er jo mulig å gjøre en litt større innsats sjøl!
han er "2,3" år om under en mnd[X(]
ORIGINAL: june1983hehe.. han er jo 85 model han jo[8D] måtte jo inn og regne på regnemaskin når du sa det[8D]
Hmmm var sikker på at han ble 24 jeg [&:]
Ja ja så feil kan man ta hehe
ORIGINAL: majamor85Må jo tenke på det at det ikke er vanskelig å passe barn...! sa min helt til han skulle passe henne sjøl og jeg gikk en tur.. gik det 15-30 min? så ringte han og sa at jeg måtte komme hjem og amme.. Ble ganske stille med "du har bare gått hjemme".
Gjorde min og.. eller han ville flytte fra oss permanent ene dagen og så kom han hjem et par timer etterpå.. stund siden det da men.[8|] Han og furter heeeeele dagen om det begynner å bli rotete på kjøkkenet! skulle ikke være ille vanskelig å ta ut og sette i maskinen men ser visst sånn ut[8|] Supert at han liker å ha det pent! men er jo mulig å gjøre en litt større innsats sjøl!
han er "2,3" år om under en mnd[X(]
Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt "hvis det irriterer deg så mye er det bare å gå å ta det selv"...
er det vanskeligere enn det tro...
nei det går ikke, for han har jobbe og jeg "har bare gått hjemme hele dagen..[:'(]
den store "ungen"??
ORIGINAL: june1983hehehe så kommer han hvertfall til å se litt rart på meg!![8D] han har jo sin version av tinga han og... så trengte mest bare å få ut furten fra min side[8D]
ORIGINAL: june1983hehe.. han er jo 85 model han jo[8D] måtte jo inn og regne på regnemaskin når du sa det[8D]
Fint det ikke bare er jeg som er hugærn da hehe..
du får gi han et spark i ræ** og si at det var fra meg [8D] hehe
ORIGINAL: june1983hehehe så kommer han hvertfall til å se litt rart på meg!![8D] han har jo sin version av tinga han og... så trengte mest bare å få ut furten fra min side[8D]
Fint det ikke bare er jeg som er hugærn da hehe..
du får gi han et spark i ræ** og si at det var fra meg [8D] hehe