lufte meg litt

Du får ta med deg ungen og komme på besøk til meg når det blir ille[:D] Min dør er alltid åpen

Jeg sa rett ut til gubben "Hvis ikke du legger inn de rene klærne dine ii skapet, så slutter jeg å vaske klærne dine!"
Han la de nå inn, men tror ikke det er siste gangen jeg bruker den trusselen der.

Det er bra du stiller krav, det må du nesten!
*trøstepå*

Huff..
**Trøste klem til deg**

Men det er godt at du prater med han, og ikke holder det inni deg.
(Og du får ta bilen masse når du får lappen).

Hvorfor i alle dager kan ikke han ta bilen uten klima?? Sier seg selv at den som har ungen kjører den beste bilen!! Her sitter ikke ungene på i den dårlige bilen uansett..

Du får være litt strengere mot han og prøve å få han til å skjønne at alt det "mitt" opplegget hans sårer deg...han skjønner nok ikke hva du tenker og føler [;)]

Og er august like god og varm som i fjor er det nok ikke så ille uten klima i bilen [8D]

ORIGINAL: lmk88

Du får ta med deg ungen og komme på besøk til meg når det blir ille[:D] Min dør er alltid åpen
hihi[:D] Skal nok ta deg på ordet engang![8D]

ORIGINAL: Rebecca85

Hvorfor i alle dager kan ikke han ta bilen uten klima?? Sier seg selv at den som har ungen kjører den beste bilen!! Her sitter ikke ungene på i den dårlige bilen uansett..

Du får være litt strengere mot han og prøve å få han til å skjønne at alt det "mitt" opplegget hans sårer deg...han skjønner nok ikke hva du tenker og føler [;)]

Og er august like god og varm som i fjor er det nok ikke så ille uten klima i bilen [8D]

Han tenker nok ikke over det nei... etter å ha sagt det samme si 10 ganger på under 10 uker så orker jeg ikke repetere mere[8D]. Så han vet hvordan jeg føler om hele greia.[:-] Samme er det med komplimenter, sier ifra at jeg og trenger litt komplimenter... men glemt fortere enn lynet. Ene kammeraten hans kom og sa at jeg så pen ut (kresen damejeger)... visste ikke hva jeg skulle si for det trodde jeg ikke sjøl, så lenge siden er det min kjære sa jeg var pen![&:]
Streng... jeg tror ikke jeg skal være strengere[8D] Fått vite det at jeg er alfahund her hjemme[X(]

Håpe august blir levelig![8D] ellers får jeg vel bare fri til mormor om jeg skal noe lengre unna særp.

Så irriterende at han krever at du skal holde det reint osv, men han kan ikke gjøre en liten ting eller rydder etter seg selv....åh...mannfolk [;)]

ORIGINAL: majamor85

sikker på det ikke er min sambo du snakker om...dette var skremmende likt[&:]

ja, skikkelig irriterende er det!!
heeelt sikker![8D] nesten så jeg gleder meg til å være alene i 1 uke... [&:]

ORIGINAL: svimsa

*trøste*

signerer denne[:)]

ORIGINAL: Bitzyh

ja, kjenner til den, hvis ikke kjøkkenet ser prikkfritt ut når han kommer hjem fra jobb, furter han heeeeeele kvelden!! DRITT LEI!!

skjønner godt du gleder deg...

vi krangla om dette i dag, og det ente med at sambo dro av gårde for å bli borte i en uke, han kommer hjem i kveld alikevell da men...

men aaaaa, hvor gammel er din "unge" da??

Gjorde min og.. eller han ville flytte fra oss permanent ene dagen og så kom han hjem et par timer etterpå.. stund siden det da men.[8|] Han og furter heeeeele dagen om det begynner å bli rotete på kjøkkenet! skulle ikke være ille vanskelig å ta ut og sette i maskinen men ser visst sånn ut[8|] Supert at han liker å ha det pent! men er jo mulig å gjøre en litt større innsats sjøl!

han er "2,3" år om under en mnd[X(]

ja, kjenner til den, hvis ikke kjøkkenet ser prikkfritt ut når han kommer hjem fra jobb, furter han heeeeeele kvelden!! DRITT LEI!!

vi krangla om dette i dag, og det ente med at sambo dro av gårde for å bli borte i en uke, han kommer hjem i kveld alikevell da men...

Gjorde min og.. eller han ville flytte fra oss permanent ene dagen og så kom han hjem et par timer etterpå.. stund siden det da men.[8|] Han og furter heeeeele dagen om det begynner å bli rotete på kjøkkenet! skulle ikke være ille vanskelig å ta ut og sette i maskinen men ser visst sånn ut[8|] Supert at han liker å ha det pent! men er jo mulig å gjøre en litt større innsats sjøl!

Hmmm var sikker på at han ble 24 jeg [&:]
Ja ja så feil kan man ta hehe

ORIGINAL: june1983

hehe.. han er jo 85 model han jo[8D] måtte jo inn og regne på regnemaskin når du sa det[8D]

hehe.. han er jo 85 model han jo[8D] måtte jo inn og regne på regnemaskin når du sa det[8D]

Fint det ikke bare er jeg som er hugærn da hehe..
du får gi han et spark i ræ** og si at det var fra meg [8D] hehe

Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt "hvis det irriterer deg så mye er det bare å gå å ta det selv"...
er det vanskeligere enn det tro...
nei det går ikke, for han har jobbe og jeg "har bare gått hjemme hele dagen..[:'(]

den store "ungen"??

Må jo tenke på det at det ikke er vanskelig å passe barn...! sa min helt til han skulle passe henne sjøl og jeg gikk en tur.. gik det 15-30 min? så ringte han og sa at jeg måtte komme hjem og amme.. Ble ganske stille med "du har bare gått hjemme".

hehehe så kommer han hvertfall til å se litt rart på meg!![8D] han har jo sin version av tinga han og... så trengte mest bare å få ut furten fra min side[8D]

hehehe så kommer han hvertfall til å se litt rart på meg!![8D] han har jo sin version av tinga han og... så trengte mest bare å få ut furten fra min side[8D]

ikke sant hehe..kanskje like greit å la være da ja hehe

Back
Topp