lufte litt... *lang*

kjenner jeg blir så sinna på dine veiene.. det der skal du IKKE ta i mot.. jeg hadde kuttet all kontakt.. også kontaka med gutten din.. fordi, jeg hadde aldri stolt på han og jeg ville ikke lært gutten min at sånt kan tolereres på noen som helst måte i noen som helst form...

sender en stor stor klem til deg

Kanskje det ikke var så lurt å bosette seg akkurat der likevel...[&:]
Jeg hadde flytta[8|] Og ikke hatt kontakt med dritten igjen. Bor han og din mor sammen?

Fy f...!!! [:@][:@]Det er det verste jeg har hørt.Det første jeg tenker når jeg leser dette er at han må jo være psykopat!
Utrolig trist at du har en slik mann til far. Håper du har andre rundt deg som er mer oppegående og som setter pris på deg for den du er.
Ønsker deg alt godt. Klem [:)]

ORIGINAL: AnneEmilie

hadde anmeldt tvert for slaget, makan til fyr [:'(][:'(]

ENIG !

ORIGINAL: Tøsa

Faren din trenger seriøst HJELP!
Det er ikke normalt å oppføre seg sånn.

ORIGINAL: LillianneLie

Far eller ikke far - han høres ut som han har STORE problemer! Er bedre å ikke ha sånne folk i livet sitt tror jeg.....

Klem til deg, dette var forferdelig å lese[:(]

ORIGINAL: Sjakkruta

I mangel på ord:

[:@][:(][8|]

Fy søren sier jeg bare.. jeg ville kutta all kontakt jeg. Jeg ville aldri akseptert en pappa som behandla meg sånn. Det eller du må ta et skikkelig oppgjør med han. Hvordan er moren din da? Kan du få støtte der?

ORIGINAL: Febbis

[8|]
I alle dager!!!
Hadde ikke snakket med han på leeeeeeeeeenge!!!

*trøsteklemmer*

sign

ORIGINAL: damtididamdam

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

familievernkontoret kan vel megle i slike saker selv om du er voksen?
NOEN må dere ihvertfall prate med slik at du kan ta et valg sammen med en utenforstående:
1. fortsette å ha kontakt, men få litt vett inn i skolten hans via en profesjonell
2. kutte ut kontakten hans med støtte fra en profesjonell.

slik jeg forstod det så er du gravid også, så prøv å beskytt degselv. du fortjener bedre enn dette!

Nei, jeg er ikke gravid.

Jeg har en ganske stor gutt.
I sommer skjedde dette her foran han også.
Jeg er helt ferdig nå, har sendt han en meld og sagt jeg ikke vil ha noe mere med han og gjøre, og hvis han vil ha barnebarnet får han sende meg en meld og spørre fint, hente han her og levere han igjen.
Sa også at dette ikke var oppe for diskusjon, at jeg ikke hadde noen planer om å snakke med han igjen overhodet, hverken personlig eller over tlf.

aldri i verden om jeg hadde latt faren min passe barnet mitt om han oppførte seg slik, han er jo ikke god![&o]

Far eller ikke far - han høres ut som han har STORE problemer! Er bedre å ikke ha sånne folk i livet sitt tror jeg.....

Signerer her! Kjære, kjære deg. Det er HAN det er noe galt med. Aldri glem det. Tusen klememr til deg!

Vet ikke hva jeg skal si jeg..

Det er rett og slett ikke normalt, enhver pappa hadde sitti fint i bilen sin og ventet !! Man skjønner jo at toget/bussen er forsinket innimellom.
Klikke sånn for ingenting.. Ville ikke hatt han i livet mitt jeg !!

herregud. [:'(] har kke ord.

sender deg en stor klem[:)]

ORIGINAL: *MammaLykke*

Nå fikk jeg kjempevondt av hele deg.. Forferdelig oppførsel det var på pappaen din da! [:'(]

Hadde jeg vært deg hadde jeg kutta han helt ut. Han ville jeg ikke hatt i mitt liv hvertfall.
Men skjønner godt at det stikker dypt, for det er jo tross alt faren din!

Han har problemer, IKKE DU!

sign denne! hadde jeg vært deg så hadde jeg nok bare latt han være over en lengre periode.. pin han litt!! å kan han ikke oppføre seg så får dere heller bryte all kontakt. skjønner godt at det er vanskelig.
å en ting er sikkert; det er ikke du som er stygg og ekkel å alt det han kalte deg!!! Det er han
imponert over hvordan du takla det hele jeg. stå på!

Back
Topp