Hihi, jeg blir sikkert straffet for at jeg lakker for sjelden [emoji13]Ja, synes det. Du gjør alt rett og jeg skralter og vralter, liksom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, jeg blir sikkert straffet for at jeg lakker for sjelden [emoji13]Ja, synes det. Du gjør alt rett og jeg skralter og vralter, liksom.
Merkelige greier...Jeg rister alltid neglakkene mine og får aldri bobler. Så rart om det skal være det.
Hihi, jeg blir sikkert straffet for at jeg lakker for sjelden [emoji13]
Ikke jeg heller...Jeg lakker jo ikke hver mnd engang...
Merkelige greier...
Men skjønner ikke hva jeg må endre med rutinene isåfall [emoji85]Prøv andre merker med lakk også, hvis du fortsatt får bobler så vet du at det ikke er lakken men at du må forandre rutinene.
Men skjønner ikke hva jeg må endre med rutinene isåfall [emoji85]
Kan det være feil neglelakkfjerner? Hva bruker du/dere andre?
Jeg bruker den rosa fra vanlig matbutikk jeg, kansje det er feil.Jeg bruker kun ren aceton til neglakkfjerner. Men ja prøv en annen, flere neglakkfjernere har pleiende stoffer i seg som er dumt for negllakken. Prøv en annen, men hvis du skal kjøpe aceton så må du være forsiktig, er sterke saker. Og tørker ut neglen og huden. Men er helt greit om du ikke lakker hver dag. Jeg bruker det til å fjerne acrylnegler og lakk.
Jeg bruker den rosa fra vanlig matbutikk jeg, kansje det er feil.
Har ren aceton også, som jeg fjernet akrylneglene med tidligere i høst. Sterke saker ja..
Men jeg pleier å ta en q-tips, dyppe i fjerner og smøre over neglen. Så prøver å re minst mulig borti huden.
Kan jo prøve det neste gang.
Skal si fra.Det er bare ta aceton på bomulldotten og fjerne neglakken vanlig. Ja si i fra hvordan det blir.
Skal si fra.
Nå har jeg prøvd den nye gel-lakken jeg kjøpte, så skal se hvor lenge det sitter.
Hvis jeg ikke blir så misfornøyd med neglene. Ser ikke så pent ut, ser ut som neglene har fått sånne svarte hudormer [emoji23][emoji13]
Haha, ja bare le du [emoji23][emoji13][emoji23][emoji23][emoji1305]
Hva tørker du med da?Lakker først med baselakk, dyppet neglen/fingertuppen i kaldt vann, tørker av og lakker igjen.
Hva tørker du med da?
Tørker den fort da, når du dypper den i vann?
Så du tar på baselakk, lar det tørke, dypper fingrene i kaldt vann, tørker av og så på med farge?Tørker den så den er tørr først, så kjøler jeg den ned før jeg lakker den igjen liksom.
Har ekstremt varme hender, så blir bare klin om ikke
Så du tar på baselakk, lar det tørke, dypper fingrene i kaldt vann, tørker av og så på med farge?
Skal prøve det [emoji4]Jepp!
Har veldig stygge negler, så resultatet blir best da.