Luftbobler i neglelakken

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Jeg venter lenge mellom hver lag synes jeg, ofte opptil en halvtime som nå mellom baselakk og første lag farge.

Likevel så blir det små bobler i lakken da jeg legger på farge.

Flere som opplever det?

Ofte er deg pga fett eller støv. Hva er rutinen før du legger lakk, og hvilken lakk bruker du og hvilken temperatur legger du lakken i?

Jeg renser neglene med neglelakkfjerner først før jeg legger noe lakk. Vet neglene må være rene.

Bruker essie sine lakker

Lakken er romtemperert, lakker på stua.

Rart, jeg får aldri luftbobler selv. Er utdannet negldesigner, og vanligvis smuss eller varme kan forsake at deg blir bobler. Min rutine er å ta neglakkfjerner, så vaske de tørke godt med papir. Lakke et lag( hvis jeg har dårlig tid putter jeg fingrene oppå noe kaldt i fryseren[emoji12][emoji6]) så lakker jeg andre. Og jeg har aldri opplevd bobler i lakken.
Rart du får det, også med essie sine, det er jo gode lakker. ??? Så jeg vet faktisk ikke.

Rart, jeg får aldri luftbobler selv. Er utdannet negldesigner, og vanligvis smuss eller varme kan forsake at deg blir bobler. Min rutine er å ta neglakkfjerner, så vaske de tørke godt med papir. Lakke et lag( hvis jeg har dårlig tid putter jeg fingrene oppå noe kaldt i fryseren[emoji12][emoji6]) så lakker jeg andre. Og jeg har aldri opplevd bobler i lakken.
Rart du får det, også med essie sine, det er jo gode lakker. ??? Så jeg vet faktisk ikke.
Ja jeg synes det er rart. Venter en stund etter rensen før jeg legger første lag også.

Kan det være for tykt lag da?

Kult at du er utdannet [emoji16]
Jeg digger neglelakk [emoji16]

Ta en titt på tråden min inne på helse og velvære. Ligger på toppen der [emoji6]

Ja jeg synes det er rart. Venter en stund etter rensen før jeg legger første lag også.

Kan det være for tykt lag da?

Kult at du er utdannet [emoji16]
Jeg digger neglelakk [emoji16]

Ta en titt på tråden min inne på helse og velvære. Ligger på toppen der [emoji6]

Burde ikke boble seg fordi det er for tykt, jeg legger selv ganske tykke lag for å slippe å ta et tredje lag. Jeg elsker lakker selv, det var vel derfor jeg valgte å utdanne meg. Gøy med negler [emoji6][emoji1305] skal sjekke tråden nå.

Sett tråden din, har også skrevet der. Det var jeg som la ut bilde av de super lange og spisse neglene [emoji12][emoji1381]

Og du rister/skaker ikke på flaska?

Sånn blir det seende ut..

0dcadea78489f903d40f5856d96a3844.jpg

Jeg ruller litt på den, men lar den stå en stund før jeg bruker den.

Går så lenge mellom hver lakking nå at de skiller seg, og da må jeg vende på dem.. Kanskje jeg ikke venter lenge nok?
Prøv å bare rør forsiktig i den. Vend og skak senest ett døgn før du bruker den. Tar evigheter for neglelakk å sette seg igjen når det har blitt forstyrra

Hmm. Altså jeg bruker billige greier som ikke får stå pent i fred heller, og venter ikke en halvtime og lakker på badet som er godt og varmt.

Og sliter ikke med dette

Jeg rister alltid neglakkene mine og får aldri bobler. Så rart om det skal være det.

Back
Topp