Lufta forsvinner!

Lotte1981

Blir kjent med forumet
Kjenner at lufta går ut av meg mer og mer for hver dag som går nå!
Har gått med masse symptomer i lang, lang tid nå. Slimpropp er gått for lenge siden murringer i mage, rygg, ilinger i føtterne, nedpress og ilinger ned i underlivet, vondt å gå, løs mage, hodepine, trøtt, maserier +++++ MEN INGENTING SKJER!!!![:@]
Denne tiden man skal ladde batteriene blir bare helt motsatt....
Ja, der fikk jeg blåst ut min frustrasjon![:)] Flere som har det slik???

signerer dere begge... akkurat samme her å.. [:@][:@]

ORIGINAL: frøkenL

Hmm...æ har då vært heldi å fått en ny giv...sjølv om kroppen e tong å æ har en del plaga så har æ fått litt meir energi...rætt å slætt før at psyken min har tatt ei beire rætning ætte påska [:)]
Så æ ville mæst bære sei: Håpa at ting skjer før åss alle snart [:)] Send dåkker litt fødestøv..å om ikkje mange dagan/uka så sett vi me lillebabyan i armkroken...

Sign.

Vet hvor dere kommer fra! Hadde det slik på slutten av mitt siste sv.skap. Denne gangen har jeg bestemt meg for å ikke slippe disse følelsene til. Prøver heller å kose meg og nyte ventetiden. Det er ikke mange iperioder i livet som er så fulle av forventning og magi. Hver dag, hver time og hvert minutt har muligheten i seg, jo - det kan skje når som helst. Og alle vet vi at vi vinner jackpot'en til slutt [:)] [:)] [:)]

Jeg har det akkurat som deg!! 5 dager på overtid og er motløs og deprimert [&o]
Skal til jordmor nå kl 10 så håper virkelig hun kan gjøre noe. Orker ikke mer nå! Alt er bare vondt uansett hvordan jeg sitter eller ligger. Blir jo helt utslitt av dette [&o][:'(]

ORIGINAL: kattiz_86

Jeg har det akkurat som deg!! 5 dager på overtid og er motløs og deprimert [&o]
Skal til jordmor nå kl 10 så håper virkelig hun kan gjøre noe. Orker ikke mer nå! Alt er bare vondt uansett hvordan jeg sitter eller ligger. Blir jo helt utslitt av dette [&o][:'(]

Blir spennende å høre hva jm sier i dag da...!!!!

Sånn hadde jeg det i 2 uker før jeg fødte.. Er utrolig slitsomt.. Men plutselig skjer det ting [:D] Jeg hadde en fin dag å plutselig på natta så startet riene [:D] 

Back
Topp