Andre som sliter med luft i magen? Husker det med forrige svangerskap også! Så plagsomt! Kommer uansett hva jeg spiser
noen tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sitter i selskap akkurat nå, føler ikke jeg kan slippe løsJepp, fiser konstant her.
Mitt tips et få det ut og fis i vei.

Ja den er litt verre. Du må prøve å få ut litt på do ellets kommer du å få mageknipJeg sitter i selskap akkurat nå, føler ikke jeg kan slippe løs![]()

Æsj ja, må vel på kjøpt lactulose i tilfelle ..Jeg hadde det sånn og trodde det var ille, så gikk det over og forstoppelsen tok dens plass![]()
Hvilken mat burde du unngå?Helt forferdelig når det står på. Kan heldigvis regulere det ved å unngå en del mat, men ikke alltid så lett det![]()
Mat med mye karbohydrater gjør meg veldig oppblåst, fordi jeg har hatt ett lavkarbo kosthold i nesten to år. Litt vanskelig nå i starten pga kvalmen, men håper det går seg til etterhvertHvilken mat burde du unngå?
Hahaha her piper det fæltHar også hatt veldig mye luft i magen i dag! Vært på jobb og i selskap, så har holdt det inne når jeg ikke har vært på toalettetbobler fælt i magen
![]()

Får heller la vær å spiseFinner det litt morsomt at artikkelen sier:
"Dette gir luft i magen: fiberrik kost"
"Dette kan hjelpe mot luft i magen: fiberrik kost"
![]()
Hahaha det hadde jeg ikke fått med megFinner det litt morsomt at artikkelen sier:
"Dette gir luft i magen: fiberrik kost"
"Dette kan hjelpe mot luft i magen: fiberrik kost"
![]()
Får heller la vær å spise
Hehehe, ja. "Dette gir deg luft i magen: å spise". Punktum.![]()
leste at bønner gir luft i magen. Jeg som har hamstret kidney bønner for jeg leste det var bra for hjerte og div 
Hallo, spis i vei...er jo bare å fise. De hjemme blir snart vant med det uansettleste at bønner gir luft i magen. Jeg som har hamstret kidney bønner for jeg leste det var bra for hjerte og div
![]()