luft i magen?

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Eg var i begynnelsen litt småplaga med at eg var oppblåst, men no har eg fått luft i magen;P Skikkelig;P I gårkveld før samb. reiste på jobb, så låg eg å prompa. Å trur dåke ikkje eg fortsatte på akkurat samme måte når han kom heimatt i dag tidlig? ;P No går eg rundt å stresser for at det skal skje mens eg er på jobb.. Kan dåke tenke dåke å bli servert av ein person som går å prompa?!?!!;P

Kryss fingrane for at det går bra då!:) I need it;P

Trur det er flere som sliter med luft i magen, er nok veldig vanlig, men finnes det ikke kjerringråd mot det da?

Siden fordøyelsen går saktere får de bakteriene som utvikler gasser GOD tid til å produsere nettop gasser[:-]
Pluss slakkere glatt muskulatur som ikke klarer å holde igjen... [>:]

Medaljens bakside - men heldigvis er det jo verdt det da!! [:)]

hihi ja her er det heftig til tider.. Glad mannen min ikke bryr seg. Helt grusomt om det skjer i det offentlige

det gjekk bra på jobb i dag då, heldigvis;)
Hehe:) Heldigvis bryr ikkje samb. seg heller;) - Han syntes eg var skikkelig sær som i begynnelsen av forholdet hadde vasken på når eg tissa... Gjer det ein sjelden gong no, men det er kun av gammel vane:P

ORIGINAL: idapjus

ORIGINAL: Nikkiline

Siden fordøyelsen går saktere får de bakteriene som utvikler gasser GOD tid til å produsere nettop gasser[:-]
Pluss slakkere glatt muskulatur som ikke klarer å holde igjen... [>:]

Medaljens bakside - men heldigvis er det jo verdt det da!! [:)]

Her går det ikke saktere[:D] Fra å gå på do 1-2 ganger i uka, løper jeg kanskje 1-2 ganger om dagen![&:] hehe.. Men promer gjør jeg.. MAKAN![:)][:)]

samme her;P tok til og med nokon mjølesyretabl. for å hjelpe fordøyelsen min før, men det hjalp ikkje;P Men no går eg på fleire gongar, - kvareinaste dag:)

Eg vekte mannen min her ei natt eg fordi eg feis så fælt og han har dårleg hørsel og treng egentleg høyreapparat[:-][:-]  Men han tok det med godt humør då[:D][:D][:D]

Haha:D Evig bra, Svartengel;) Du får førstepremien eg sover aleine nesten kvar natt (om vi ser vekk ifrå minibabyen i magen) så her veit eg ikkje korleis ting står til på natta:)

ORIGINAL: sorciere_

Haha:D Evig bra, Svartengel;) Du får førstepremien eg sover aleine nesten kvar natt (om vi ser vekk ifrå minibabyen i magen) så her veit eg ikkje korleis ting står til på natta:)

Så flink eg er til å fise

Det er det ingen tvil om!:)

Men noko må eg også klara, når eg ikkje får til å bæsje [8D][8D][8D][8D][8D] Ikkje rart det kjem luft ut i grunn[:D][:D][:D][:D]

I bladet GRAVID kan man skrive inn historier og innlegg, der var det ei mor som hadde opplevd å stå i kø på matbutikken, og ungen hadde plutselig sparket til så hun hadde prompet høylydt blandt alle, og kassa dama hadde sett surt på ho. Sikkert KJEMPE flaut, men noe hun ikke kan noe for!! Men hun hadde skrevet det på en så morsom måte at man kunne ikke ungå å le!!

ORIGINAL: Aline

ORIGINAL: Svartengel

Eg vekte mannen min her ei natt eg fordi eg feis så fælt og han har dårleg hørsel og treng egentleg høyreapparat[:-][:-]  Men han tok det med godt humør då[:D][:D][:D]

HAHAHA, ler så jeg griner her!!

Men da har eg gleda dere litt idag også

ORIGINAL: cathrine24

I bladet GRAVID kan man skrive inn historier og innlegg, der var det ei mor som hadde opplevd å stå i kø på matbutikken, og ungen hadde plutselig sparket til så hun hadde prompet høylydt blandt alle, og kassa dama hadde sett surt på ho. Sikkert KJEMPE flaut, men noe hun ikke kan noe for!! Men hun hadde skrevet det på en så morsom måte at man kunne ikke ungå å le!!

Heftig med luft i magen her også og de varer ganske så lenge. Sambo trodde ikke damer gjorde sånn han!

Hehehe;) Svartengel;p eg måtte nok fortelle om deg til samb:p Eg fortalte han at det var ikkje berre eg som prompa mykje fortida, og så fortalte eg om deg:) Han trakk på smilebandet han også;)

Er gudskjelov ferdig med den prompinga jeg! Sleit noe voldsomt her en stund, trodde jeg kom til å eksplodere i ny og ne... Ikke får jeg til å fise hvis jeg ikke er alene heller, kan ikke tenke meg noe værre! Hender typen slipper en, som mannfolk flest, og hver gang brekker jeg meg.. Hehe...Men så er jeg oppdratt til at jenter ikke fiser offentlig heller, så mulig det er derfor.. Bare jeg holder meg unna brus, sterk mat, løk, purre og sopp så går det bra! [:)]

Hehehe;) Svartengel;p eg måtte nok fortelle om deg til samb:p Eg fortalte han at det var ikkje berre eg som prompa mykje fortida, og så fortalte eg om deg:) Han trakk på smilebandet han også;)

Bra det, men du er ikkje så gale som meg då, for han får sova i fred om natta, eg snorke og prompe om kvarandre eg[8D][8D][8D]

Back
Topp