Luft i magen?????

sasja

Forelsket i forumet
Er dette et godt tegn???
Er så oppblåst at det er drit vondt.. Har aldri hvert plaget av dette før. Men de siste 3 dagene har vært helt grusomt..
Hadde EL på torsdag, er ikke dette veldig tidlig å merke noe.. Det stikker noe velig i magen også, og i går var jeg sikker på at mensen Var på vei til å komme...

Det er noe Rart med meg....

Hei [:)]

Da jeg ble gravid, så visste jeg ikke at jeg var gravid, men en ting husker jeg... jeg var sinnsykt oppblåst i magen og sånt. Så jeg måtte ha på meg en litt løs topp for det var ekkelt og veldig ubehagelig å ha på seg en stram topp, men jeg tenkte at jeg bare hadde lagt på meg for vi planla ikke å bli gravide. Så det kan jo absolutt være et godt tegn [:D]

Lykke til så utrolig mye [:)]

Jeg også hadde masse luft i magen da det viste seg at jeg var gravid sist.. Jeg husker jeg begynte å lure.. for dag 6 etter EL? hadde jeg store problemer med å holde all luften inne, var jo på jobb.. hehe

Tvi tvi på at dette er svangerskaps symptom for deg!!! Høres litt sånn ut.. :0)

Joda, oppblåst kan man bli før mensen som ikke kommer.

Men før kroppen din skal kunne vise tegn på at den er gravid må kroppen din først bli oppermsom  på at den ER det, og det kan den jo umulig vite før egget fester seg i livmoren, og det skjer ca en uke etter EL, så... nei, beklager, men det du har merket de siste 3 dagene kan neppe være kroppen din som sier fra om at du er gravid fra en EL som skjedde for 5 dager siden. Ettersom kroppen din enda ikke vet om dt blir baby eller ikke denne måenden, så kan den ikke si fra om det heller.

Merkelige greier..
Føler det på kroppen at der er en forandring..
Var som tidligere skrevet, hos gyn på torsdag,han så der var et stort egg som hadde "løsnet".
Men han syns det var rart at ikke det tvilling egg..
Merkelige greier å si.. Skulle nesten tro at han viste at jeg var gravid da.....???????????

Nei, nå må jeg slutte å tenke på det.. Blir vel skuffet igjen..
IKM er 2 mars..

Skuffet trenger du ikke bli... det er spennende frem mot 2. mars.... Det kn jo meget godt klaffe, selv om man ikke kunne se eller vise om du er gravid helt enda. Ettersom egget må få feste seg først.

Men, det kan det jo godt gjøre sånn ca nå snart :)

Krysser fingrene for deg!

det skal bli veldig spennende..  Noen som vet når jeg evt kan teste....????????

Vel... det er ikke 100% garantert å svare på det, for noen får positivt utslag tidligere enn andre, pluss at det avhenger av hvor sensitiv test du bruker (digital CB f.eks er sikker som pokker å lese av, ingen tvil, men den krever større konsentrasjon av HGC i urinen for å lese av, altså kan d uikke bruke den like tidelig som en mer sensitiv test)

Men her er en oversikt  over hvor mange prosent at kvinner som reelt ER gravide som vil få utslag x antall dager etter le (dpo=days past ovulation=dager etter EL)

* 35% at 10dpo
* 51% at 11dpo
* 62% at 12dpo
* 68% at 13dpo
* 74% at 14dpo
* 80% at 15dpo
* 88% at 16dpo
* 92% at 17dpo

Tusen takk *Stella*, den var veldig grei.. Skal prøve å holde meg i en uke..... er ikke altid like lett, selv om jeg har sagt at jeg aldri skal teste før ikm.....

Jeg tester alltid før IKM jeg...(de to gangene jeg har hatt EL og derved en IKM å forholde meg til da...) tenker i mitt stille hode at over halvparten får jo utslag 12 dager etter el, så hvorfor ikke prøve? Jeg vet at det er dumt da, men.... sien ejg bruker billige tester taper jeg ikke så mye penger på det ia lle fall. Men jeg vet at det ER lurt å vente...

Negative tester har jeg fått, og mensen et par dager senere, men... jeg er for utolmodig til å vente... Eller.. det har vel litt mer tilfeldigheter å gjøre, jeg foretrekker å teste i ei helg om mulig, for å slippe å gå rett på jobb etterpå.

OM jeg hadde EL på søndag kommer jeg sikkert til å vente til den 13. dagen, og teste lørdagen ikke første helg men neste. Selv om mensen er ventet i så fall rundt lunsjtider på mandagen. (komplett ustabil og håpløs syklus har jeg, men de to gangene jeg HAR hatt EL har i dt minste mensen vært meget stabil og grei i når den har dukket opp da...)

Back
Topp