Luft i magen

Iren85

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Andre som har sykt med luft i magen? Her kommer det mest på kvelden/natten. Skikkelig luftsmerter og magen blir kjempe stor.
 
Ok, godt det ikke bare var meg. Kan ikke huske jeg hadde det første gang jeg var gravid. Vet du hvor lenge der pleier vare?
Jeg har hatt det tidlig i svangerskapene med de to første og, men husker det kun som en tidlig ting så håper det stemmer :happy090
 
Oh yees!! :p hadde det sist gang og :p
 
Andre som har sykt med luft i magen? Her kommer det mest på kvelden/natten. Skikkelig luftsmerter og magen blir kjempe stor.

Jaaa! Men det har blitt litt bedre denne uken. Forrige uke hadde jeg masse luft og så ut som jeg var flere mnd gravid på kvelden :p
 
Jeg fikk ikke kneppet knappen på turbukse mi i dag fordi jeg var så oppblåst! Eller... jeg fikk kneppet den men hvis jeg bevegde på meg så poppet den bare opp igjen :hilarious: Gikk på tur med litt bredbent gange :rolleyes: (Glad jeg bor i skogen og har veldig veldig få naboer...)
 
Noe så ekstremt, hele døgnet. Må virkelig fise og rape kontinuerlig for ikke få skikkelige smerter.
Er skikkelig udelikat om dagen, men eneste som hjelper er å få det ut.
Blir også værre når tarmen er full, så her er det bare å bli venn med toalettet...
 
Herlighet jeg er som en trompet idag. Oppblåst har jeg vært lenge, magen er kjempe stor pga av oppblåsthet :laughing002
 
Jeg fikk ikke kneppet knappen på turbukse mi i dag fordi jeg var så oppblåst! Eller... jeg fikk kneppet den men hvis jeg bevegde på meg så poppet den bare opp igjen :hilarious: Gikk på tur med litt bredbent gange :rolleyes: (Glad jeg bor i skogen og har veldig veldig få naboer...)
Samme her, men det var allerede på fredag jeg opplevde det. Så vært oppblåst i 5 dager allerede. baaah
 
Back
Topp