Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, godt det ikke bare var meg. Kan ikke huske jeg hadde det første gang jeg var gravid. Vet du hvor lenge der pleier vare?MASSE MASSE MASSE
Jeg har hatt det tidlig i svangerskapene med de to første og, men husker det kun som en tidlig ting så håper det stemmerOk, godt det ikke bare var meg. Kan ikke huske jeg hadde det første gang jeg var gravid. Vet du hvor lenge der pleier vare?
Andre som har sykt med luft i magen? Her kommer det mest på kvelden/natten. Skikkelig luftsmerter og magen blir kjempe stor.
Så bra du har blitt bedre! Hvilke uke er du i?Jaaa! Men det har blitt litt bedre denne uken. Forrige uke hadde jeg masse luft og så ut som jeg var flere mnd gravid på kvelden
Utroligvondt og plagsomt! Håper det går fort over.Oh yees!! hadde det sist gang og
Ikke mye behagelig nei.. husker ikke hvor lenge det varte sistUtroligvondt og plagsomt! Håper det går fort over.
Så bra du har blitt bedre! Hvilke uke er du i?
Samme her, men det var allerede på fredag jeg opplevde det. Så vært oppblåst i 5 dager allerede. baaahJeg fikk ikke kneppet knappen på turbukse mi i dag fordi jeg var så oppblåst! Eller... jeg fikk kneppet den men hvis jeg bevegde på meg så poppet den bare opp igjen Gikk på tur med litt bredbent gange (Glad jeg bor i skogen og har veldig veldig få naboer...)