Luft i magen no??!

• Trådstarter Trådstarter lykkeliten123
  • Opprettet Opprettet
L

lykkeliten123

Guest
Eg har dei siste 3-4 dagane hatt kraftige luftsmerter.. I dag greier eg ikkje stå oppreist ein gang:/ Seigt å sitte på jobb med slike smerter..

Har ikkje vært plaga med luft i magen tidligare i svangerskapet, men syns det er seint at det skal komma når eg er 16 veker på veg?

det kan vel komme gjennom hele svangerskapet, ikke bare på begynnelsen?
uansett veeeldig ubehagelig :-/

Trudde det berre var i starten eg:p hadde det berre i starten første gangen.. Men men, er ikkje så mykje å gjera med d.. Får håpa det snart går over!:)

Jeg har hatt det hele tida.. Trodde det var vanlig..

Håper det er helt normalt, for det har jeg også ;-) Er en befrielse hver gang noe av det kommer ut....

LittleMy skrev:
Håper det er helt normalt, for det har jeg også ;-) Er en befrielse hver gang noe av det kommer ut....

Å være plaget med fordøyelse og luftproblemer er veeldig vanlig i graviditeten, gjennom hele også. Er plaget med det selv :P

Biola hjelper for meg :-)

hehehe, må nok unnskylda meg eindel til tider. Føler meg sååå fresh og flott :P off
Vist du e veldig plaga så trur eg lactulose kan brukes... det er bare flytende fiber, og skal ikkje ver farlig for foster såvidt eg har fått med meg ?

Hehe.. Eg veit at det er normalt med luft i magen.

Men trudde det var mest i starten av svangerskapet, sida det var det eg hadde sist. Men denne gangen kom ikkje lufta før jeg var 16 veker på vei, får håpe det blir bedre ganske kjapt! :P

Back
Topp