Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må fise omtrent like ofte som jeg må trekke pusten. Og det passer jo bra siden jeg ikke fiser foran noen, og nesten ber bikkja forlate rommet i tillegg. Nå har ikke jeg testet positivt da. Så det gjenstår jo å se om det er en unge, eller om jeg er i ferd med å måtte innrømme at jeg har kjøpt ferske boller på Jokern på togstasjonen hver morgen de siste 2 mnd.Labbeliten skrev:
Jeg må fise omtrent like ofte som jeg må trekke pusten. Og det passer jo bra siden jeg ikke fiser foran noen, og nesten ber bikkja forlate rommet i tillegg. Nå har ikke jeg testet positivt da. Så det gjenstår jo å se om det er en unge, eller om jeg er i ferd med å måtte innrømme at jeg har kjøpt ferske boller på Jokern på togstasjonen hver morgen de siste 2 mnd.Labbeliten skrev:
oohhh yes... Ser ut som om jeg er 5mnd på vei nå, og får virkelig ikke holdt inn magen.. Tok på meg en bukse med høyt liv i dag, for å prøve å hold den litt inn. hehe.. Håper det roer seg snart ja. :)j02j06g09?13 skrev: