Luft i magen?? Flere

Jakobe4

Betatt av forumet
Er det normalt? Har så mye luft i magen og magen er oppblåst... (er gravid ja)
Lenge skal jeg gå og liksom måtte fise hver 5 minutt da?? Flaut :P

Å JEG ER GLA JEG IKKE ER DEN ENESTE!!!

Jeg går seriøst å prupper DAGEN Lang, i stad på treninga, måtte jeg knipe skikkelgi :P så det bolda i tarmene :P

Håper det går over etter hvert asså. Føler meg som den gass maskinen som ikke kan gå blandt folk..

Jeg må fise omtrent like ofte som jeg må trekke pusten. Og det passer jo bra siden jeg ikke fiser foran noen, og nesten ber bikkja forlate rommet i tillegg. Nå har ikke jeg testet positivt da. Så det gjenstår jo å se om det er en unge, eller om jeg er i ferd med å måtte innrømme at jeg har kjøpt ferske boller på Jokern på togstasjonen hver morgen de siste 2 mnd.

Labbeliten skrev:
Jeg må fise omtrent like ofte som jeg må trekke pusten. Og det passer jo bra siden jeg ikke fiser foran noen, og nesten ber bikkja forlate rommet i tillegg. Nå har ikke jeg testet positivt da. Så det gjenstår jo å se om det er en unge, eller om jeg er i ferd med å måtte innrømme at jeg har kjøpt ferske boller på Jokern på togstasjonen hver morgen de siste 2 mnd.

Hi hi, så søt da :)

KRysser fingre for det 1 da :) Jeg har gått sånn i flere dager nå :/ Fikk pos tester hos legen i dag, å får svar på blodprøve i morgen

Labbeliten skrev:

Satse på baby da, ellers ekstra flaut :P haha.... Jeg jobber på et helsesenter så under rapporten er det jo nogenlunde stille, hvertfall om morran og da høres magen min ut som den kaffetrakteren...forferdelig flaut...haha... Men det gir seg vel, blir jo mere baby en luft med tida så :P

Takk! :D Har mensensmerter i tillegg, så jeg har jo fått opp håpet litt. Men med SA så nylig, aner jeg ikke hvor Syklusen er. Men har en følelse av at SAen var som en vanlig MENSEN, for jeg fikk EL slim på riktig tidspunkt. Synes jeg hadde så lite symptomer nå i forhold til sist, men i dag tok det litt av. Krysser fingrene! Testet positivt 10 DPO sist. Om syklusen stemmer, er det i morgen :)

Luft i magen ja?! herlighet, fiser hele døgnet :-\ magen er så oppblåst, kan se ut som jeg er langt på vei allerede :-P godt og høre at vi er mange som har det sånn :-P

Om morran er jeg ikke så ille oppblåst eller har så mye luft men utover formiddagen og dager er det helt grusomt...Hva vil folk tru om den ballong magen som vikrelig lever...Høres jo eksplosiv ut noen ganger :P hehe

oohhh yes... Ser ut som om jeg er 5mnd på vei nå, og får virkelig ikke holdt inn magen.. Tok på meg en bukse med høyt liv i dag, for å prøve å hold den litt inn. hehe.. Håper det roer seg snart ja.  :)

j02j06g09?13 skrev:
oohhh yes... Ser ut som om jeg er 5mnd på vei nå, og får virkelig ikke holdt inn magen.. Tok på meg en bukse med høyt liv i dag, for å prøve å hold den litt inn. hehe.. Håper det roer seg snart ja.  :)

gjorde det samme! litt ubehagelig med all strmmingen, men så mye bedre ut. Umulig å holde inn magen, ble faktisk avslørt av søstrr pga dette i går :-P hun kjenner meg for godt :-P

Back
Topp