Luer!

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Hvilke høstluer har barna deres :) ?
 
Vet ikke [emoji85]
Håper den hun hadde i fjor passer i år også, laget på bestilling. Vanlig bommuls stoff med navnet hennes trykket på.
Tynne ull luer med hals.
Har ikke skjekket ennå
 
Vet ikke [emoji85]
Håper den hun hadde i fjor passer i år også, laget på bestilling. Vanlig bommuls stoff med navnet hennes trykket på.
Tynne ull luer med hals.
Har ikke skjekket ennå
Morsomt med navnet på da :) Har ikke full oversikt her heller, men har aaalt for mange.

Har i allefall en balaclava fra kivat, med rev på, og en stripete grå balaclava fra okker gokker, som blir brukt mye i barnehagen. Erfaringsmessig så åpner knytingen seg så den sitter på halv tolv ved henting, eller så faller den av hvis det ikke er knyting når jeg tar på luer i bhg. Så sånne balaclavaer er fine, de sitter som de sitter hele dagen.

Bruker andre luer hjemme.
 
Morsomt med navnet på da :) Har ikke full oversikt her heller, men har aaalt for mange.

Har i allefall en balaclava fra kivat, med rev på, og en stripete grå balaclava fra okker gokker, som blir brukt mye i barnehagen. Erfaringsmessig så åpner knytingen seg så den sitter på halv tolv ved henting, eller så faller den av hvis det ikke er knyting når jeg tar på luer i bhg. Så sånne balaclavaer er fine, de sitter som de sitter hele dagen.

Bruker andre luer hjemme.

Navnet står i enhånds alfabetet

Har 2 slike balaclava usikker på fra hvor. Stresser ikke med luer ennå
 
Navnet står i enhånds alfabetet

Har 2 slike balaclava usikker på fra hvor. Stresser ikke med luer ennå
Er forhåpentligvis en måned i hvert fall til vi trenger dem.. Men her har det vært 8 grader om morran og sånn. Da er det luevær. Bruker luer også ved under 15 grader.
 
Har masse luer for høst/vår som passer enda. Men må etterhvert finne en vinterlue, for den han hadde i fjor var i minste laget på slutten av sesongen :rolleyes:
 
Ingen enn så lenge. Satser på å strikke noen, hvis det går bra med øra
 
Hvilken var det?
Har masse luer for høst/vår som passer enda. Men må etterhvert finne en vinterlue, for den han hadde i fjor var i minste laget på slutten av sesongen :rolleyes:
 
Kom på at det var Marius, Reima og Huttelihut vi hadde i fjor. Fornøyd med sistnevnte så blir nok den i år og. Storesøster har også den, er sånn halslue med ull. Veldig varm og lun. Ellers tenkte jeg å be svigermor strikke noen, hun er en racer så det er ferdig på 1-2-3!
 
Har hatt mye øreverk, men lenge siden nå. Så om det går bra når de ikke er vindfora :)
Åja, sånn ja :D Dakar. Det finnes vindtett stoff du kan sy på på innsiden og.
 
Har bestilt samme lua hun hadde i fjor :) som var for liten nå... Men var fornøyd med den så tok en str større. Den gamle har jeg solgt.
 
Back
Topp