Luefadder??

Her bare tok en av fadderne av lua [;)] Fikk beskjd om at den måtte henge løst så det ikke tok så lang tid.

her skal store-storesøster ta av lua, og hun er skikkelig stolt over den oppgaven, mens lille-storesøster skal tenne dåpslyset [:)]

ORIGINAL: lille trille09

her skal store-storesøster ta av lua, og hun er skikkelig stolt over den oppgaven, mens lille-storesøster skal tenne dåpslyset [:)]

Her fikk vi det ferdig tent... Hele sermonien var bare tragisk :P

Her ska den eine av dei 4 fadderane bære og eine ta av lua .... dei 2 andre ska sjå på .. [;)]

Her skal eldste storebror ta av lua =)

Hehe, jeg har ikke engang tenkt på at vi må kjøpe lue [:D]

ORIGINAL: Pogo

Hehe, jeg har ikke engang tenkt på at vi må kjøpe lue [:D]

Nei, vi glømte det.. så vi endte opp med å leige ei på husfliden.. hehe

ORIGINAL: BlessItBe

ORIGINAL: lille trille09

Her fikk vi det ferdig tent... Hele sermonien var bare tragisk :P

-og ferdig blåst her[8D]

Men den av fadderne som ikke bærte fikk ta av lua

Her skal storesøster få lov[:)] Blir hun grepet av sjenerthet der og da, så gjør en av oss det selv.

ORIGINAL: BlessItBe

Her bare tok en av fadderne av lua [;)] Fikk beskjd om at den måtte henge løst så det ikke tok så lang tid.

Haha, her sa presten at det blir sånn artig stillhet mens vi knoter med lua, så han skulle passe på å si noe samtidig[:)]

Her tok jeg av lua mens pappaen bar. Storebror fikk tørke av hodet til lillebror og tenne dåpslyset.
Han var kjempe stolt og flere satt med klump i halsen i kirken...

Back
Topp