Lue

[trultemor]

Elsker forumet
Bruker dere lue/hodeplagg på babyene når dem er ute av vogna ute i denne varmen? Jeg har ikke hatt det når vi har vært i skyggen og det har vært vindstille (på terassen), men har det når vi er i sola, men jeg har han nesten aldri i direkte sollys. 

Bruker solhatt vi [:)] Greit å ha noe på hodet syns jeg, men om det trengs vet jeg ikke[:)] 

Bruker en tynn solhatt vi også[:)]

ORIGINAL: Susseline2

Bruker ikke noe i vogna når d er så fint vær nei. Solhatt ellers

Bruker heller ikke noe i vogna. Er solhatt jeg også har til han, men lurte på om man MÅ bruke denne til en hver tid så fort man beveger tåa utendørs.

ORIGINAL: Bamse

Bruker solhatt vi [:)] Greit å ha noe på hodet syns jeg, men om det trengs vet jeg ikke[:)] 

Oda bruker ikke noe når ho ligger i vogna, det er jo rene badstua der.. huff. Men når ho er oppe tar jeg på ho ei lita hjelmlue i tynn bomull jeg, er så redd ho skal få øreverk se...[8|]

ORIGINAL: tweety78

Oda bruker ikke noe når ho ligger i vogna, det er jo rene badstua der.. huff. Men når ho er oppe tar jeg på ho ei lita hjelmlue i tynn bomull jeg, er så redd ho skal få øreverk se...[8|]

Jeg også tenker på ørene. Men HS sa i dag at man skulle beskytte mot sola, også i skyggen da det kan komme stråler der også, for å beskytte hodet mot strålene siden fontanellen er helt åpen.

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

Bruker en tynn solhatt vi også[:)]

signerer denne

ORIGINAL: Susseline2

Bruker ikke noe i vogna når d er så fint vær nei. Solhatt ellers

ORIGINAL: bondekone

bruker tynn lue eller solhatt

Back
Topp