Lue ute?

Hilde-Anita

Gift med forumet
Jeg blir stadig overasket over at folk ikke har på ungene lette sommerluer selv om det er varmt ute, er det bare meg eller? [8|]
Bruker deres unger luer på seg enda?
 
For bare en mnd siden såg jeg noen som ikke hadde lue på en "ny-laga" unge en gang!
 
Mia har bestandig noe på hodet uansett hvor varmt det er. Har hørt at hodet er det som er mest utsatt for sol-skader.
Bruker tynn lue, kyse, hatt osv.. åsså er de jo så søte i sommer tøy på hodet :)
 
ORIGINAL: lille_blomst

mener du lue-lue eller en hatt liksom??


 
Hatt liksom.. [:D]
 
ORIGINAL: madde3

Er nok ikke alltid jeg har lue på Noah ute nå nei..Er så varmt her og han er en så varm person at det blir bare plagsomt med lue.....[&:]


 
Er ikke alltid jeg har lue på Cassandra heller.Kommer ann på hvor varmt d er,og om d blåser.[:)]
 
Jeg bruker ikke lue nå når det er så varmt, i hvertfall ikke hvis hun bare ligger i vogna. Har på henne solhatt med øreklaffer hvis det blåser og når hun er ute av vogna. Greit å beskytte den sårbare huden mot så mye sol.
 
bruker hatt, når han er ute i sola men tar den av når han er i skyggen. Tynn lue som går ned for ørene når det blåser . Liten bris bryr meg ikke. Hs sa at en skal være forsiktig med og dekke til hode når det er så varmt, det er på hodet de skiller ut overskuddsvaren i kroppen og de kan få heteslag vist hode er tildekt. Mye bedre og holde de i skyggen og gjerne i le for vind.
 
Back
Topp