Lue str

mammatilstorm

Elsker forumet
Var på jakt etter en tynn vår/sommer lue i går som har lapper som dekker ørene. Var på cubus å der hadde de flere forskjellige typer som jeg kunne tenke meg,men det var jo så rare str på de å hun sure megga som stod der skjønte ikke str selv så hun kunne ikke hjelpe meg,så hun bare gikk.[:@]
Jeg har brukt nesten bare joha i luer å der er det sånne body str hvis du skjønner,men på de andre luene var det sånn at 48 var 1 år o.l. og på et annet merke var det en helt annen type str igjen. Hadde jeg hatt han med meg hadde ikke vært noe problem, men........

Vanskelig med lue str ja! Vi var på Cubus i går og kjøpte lue. Han måtte ha 48. Er nok best å handle luer når ungen er med.

ORIGINAL: Lone_mor

48 og sånn er jo hode omkretsen på babyen. [:)] Linus var på 5mnd kontrollen 43,5cm i hode omkr. Så 48 hadde nok blitt litt for stort for han.

Men enig, syns de kunne hatt vanlige størrelser på luer som  alt mulig annet jeg da. Greit å finne til Linus som er så ofte på kontroll og man hele tiden vet hvor mange cm han er i både bredde og lengde osv til enhver tid. Da er det værre med de eldste. går jo ikke rundt å måler de i hytt og pine, så må alltid ha de med for å kjøpe ting som luer.

Ja, skal liksom være det. Hodeomkretsen på Noah var 44,8cm sist gang, så da skulle 48 vært stort til han også. Har også en tynn lue fra Cubus i str 80, altså 1 års str, og den er passelig. Men sånn er det med alle plagg, noe passer i 62 enda, og andre ting må han ha i 74. Merkelige greier ja![8D]

jeg føler jeg blir litt iritert over at luene pleier å være i str 62-68-74 osv [:'(] fordi det sier jo ikke noe om hvor stort hode ungen har. jeg prøver alltid lua i butikken. fordi det er jo så forskjellig. bw er 44 rundt hode nå. så det går jo mest i 74 da. men er jo noe 62 å som passer [&:] skjønner meg ikke noe på det selv

Back
Topp