Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Gitte__
Kivat lua er vi fornøyd med.
Han har Reimatec + votter, hestra votter og tova strikkavotter.
Hestra vottane har goood borrelås langt opp og langt ned, lett å få på små hender[;)] Reimavottene er litt mer styr mer.
Strikkavottene er best[:D] Men ikke vanntette da[8D] Der er reima best[;)]
ORIGINAL: ebz
Hestra vottane har goood borrelås langt opp og langt ned, lett å få på små hender[;)] Reimavottene er litt mer styr mer.
hestra votter, er det vintervotter? hvor får man kjøpt de?
hestra votter, er det vintervotter? hvor får man kjøpt de?
Våre er vertfall vintervotter, men finnes vel i flere sorter[8D] Kjøpte våre på g-sport[:)]
ORIGINAL: *pilutta*
Er kjempefornøyd med skinnlua fra Nøstebarn! På de kaldeste dagene har han en tynn ullbaklava under. Frøs ikke vinteren som var ihvertfall[:D] Og tovede ullvotter! Er det veldig vått ute kan man ha regnvotter utenpå, men de varmer godt selvom de er litt våte.
ORIGINAL: *Musti*
ORIGINAL: Labambie
ORIGINAL: *Musti*
Jeg har bare hatt Reimavotter og Kivatlue (halslue) til lillemor og jeg er kjempefornøyd [:)]
Og Reflex sine forete regnvotter [:)]
Har AKKURAT samme! [:D]
Er dere fornøyde? [:)]
Er kjempefornøyd med skinnlua fra Nøstebarn! På de kaldeste dagene har han en tynn ullbaklava under. Frøs ikke vinteren som var ihvertfall[:D] Og tovede ullvotter! Er det veldig vått ute kan man ha regnvotter utenpå, men de varmer godt selvom de er litt våte.
Har sett litt på den skinnlua. Ser kjempegod ut [:)] Ingenting å utsette på den?
Bruker han kun tovede ullvotter, og evnt regnvotter over? Eller har du andre vintervotter også? Strikker du vottene selv og tover?
ORIGINAL: Elisabeth og to små
Sjekk ut http://www.ml-dk.dk - utrolig billige Mikk-Line votter og luer. [:)] I vinters hadde vi to par votter, og to luer liggende i bhg.
Har sett litt på den skinnlua. Ser kjempegod ut [:)] Ingenting å utsette på den?
Bruker han kun tovede ullvotter, og evnt regnvotter over? Eller har du andre vintervotter også? Strikker du vottene selv og tover?
Har faktisk ikke noe å utsette på den lua[:)] Den har god passform, og ser i tillegg fin ut. Han brukte ullvottene 95% av tiden. Var ikke kald på hendene, og valgte dem om han fikk bestemme selv. Har et par votter fra Hestra også, men de var bare til skift om det ble nødvendig.
Ja, jeg strikker og tover selv[:)] Veldig lett, og ikke minst gøy!
ORIGINAL: Blond Vampire Shrimp
jeg har luedilla, her har vi alt fra reflx, reima, h&m, lindex, hjemmesydde, name it, osv osv osv osv
Jeg liker forsåvidt alle like godt for å være helt ærlig, mini velger lue selv etter hva han skal ha på seg av jakker eller dress[8D] han er veldig opptatt av at det passer[8D] vi har og reimavotter, reflexvotter, hm votter, vanter, hansker, tukke votter, tynne votter, han velger selv[8D]
har erfaring med at det er bedre med flere par tynne vanter eller votter i stoff, ja de blir våte, men de drar de ikke av seg kunn fordi de faktisk ikke klarer og bruke hendene når de har de på...
Jeg anbefaller derfor og ta seg en tur på h&m og kjøpe en hel hau med sånne tynne stoff votter, ha en hel hau av de liggenes i barnehagen slik at de kan bytte når hun blir våt[;)]
Har faktisk ikke noe å utsette på den lua[:)] Den har god passform, og ser i tillegg fin ut. Han brukte ullvottene 95% av tiden. Var ikke kald på hendene, og valgte dem om han fikk bestemme selv. Har et par votter fra Hestra også, men de var bare til skift om det ble nødvendig.
Ja, jeg strikker og tover selv[:)] Veldig lett, og ikke minst gøy!
Så flink du er [:)]
Kanskje jeg skulle prøvd meg på å strikke votter selv... Vet du om en bra oppskrift?