Lue, noen tips?

drops

Betatt av forumet
Noen som kan anbefale en god lue som sitter godt over ørene, og både er varm og vindtett. Tenker på en lue som kan brukes når hun ikke ligger lunt nede i vogna si, f.eks. ved bæring i bæreselen. Synes det er dårlig utvalg i de minste størrelsene. Sett litt på lue fra kivat og fra lille lam. Noen erfaringer?:)

Eg e veldig fornøgd me ull-lua til lille lam... Sitte perfekt på mi lille snuppe! :)

img20141028_142837.jpg Denne er kjempe god. Sitter godt på og søt:) De hadde forskjellige typer. Maxim står det på den. Ikke kjøpt på kjedebutikk.

Kjøpte ei kjempe god strikka lue på Name it. Den sitter godt på vesla som har ganske lite hode. Har ikke funnet noen anen lue som sitter godt.

Polarn og pyret er den eneste vi har funnet som er så liten og vindtett. :)

Ellers har reima noen som er vindtett på ørene, du kan se om du finner den i riktig str.

POP har nettbutikk, fornøyd med vår vi ja, her er han mye med overalt, og må da ha vindtett lue.

Her heier vi for sunnmøre og Hufa lue! Dem er så supermyk og varm :D

Tenker det ikke er så farlig med hva slags lue så lenge de er små og ligger mest i vogn. Men når de blir større så er det viktig med vindtett ja.
Da anbefaler jeg Reimaluer. :)
Enig i det, men vi benytter bæresele ute en del, og da vil jeg ha en lue som er vindtett :)

Vi fikk en silkelue i gave, den sitter veldig godt på hodet (unntatt når hun vrir seg frem og tilbake i vogna). Fikk anbefalt å bruke denne under strikkeluer, så det er planen ved behov.
http://www.apotekdirekte.no/products/silkelue-hvit-str-1
Så fin. Ser veldig god ut, silke og greier. Ja, spørs om vi får kjøre lag på lag her også. Har en del luer, både hjemmestrikk og kjøpte men flere av de er hakket for store.

Vurderer en slik en til bruk ute når hun er i bæreselen:http://www.handlegaten.no/barn-gutt-0-3-aar-luer-hodeplagg/kivat-baby-hue?variant=10786

Polarn og pyret er den eneste vi har funnet som er så liten og vindtett. :)

Ellers har reima noen som er vindtett på ørene, du kan se om du finner den i riktig str.

POP har nettbutikk, fornøyd med vår vi ja, her er han mye med overalt, og må da ha vindtett lue.
Takk for tips. Veldig glad i polarn og pyret, men helt glemt å sjekke luer der. Det skal jeg gjøre nå :)

Jeg bruker en balaklava i ull, og en lue oppå der hvis hun ikke ligger i vogna :)

Back
Topp