Lue med navn

mayamy

Gift med forumet
Tenkte jeg skulle bestille ei lue som det står Alvin på. MEN... da jeg fortalte det til ei venninne, fikk hun helt dilerium.. Hun mente at det er farlig og ha sånne luer, pga mennesker med skumle hensikter kan benytte seg av at de vet navnet på barnet, og derfor blir det lettere og lokke de til seg.

Er det her litt for paranoid.. eller bør man ikke ha sånn lue??

Må bare lufte det her.. for nå ble jeg litt i tvil lissom...

Vi hadde sånn lue i fjor vinter og mamma har bestilt til Leo i år også, jeg kommer til å bruke. Ikke tenkt så mye på den problemstillingen du beskriver...uff[8|], men jeg håper og tror at jeg vil være rundt ham til enhver tid når vi er ut allikevel. Og tenkte at det var praktisk i barnehagen... Jeg er kanskje naiv???

ORIGINAL: gravid fisk

Vi hadde sånn lue i fjor vinter og mamma har bestilt til Leo i år også, jeg kommer til å bruke. Ikke tenkt så mye på den problemstillingen du beskriver...uff[8|], men jeg håper og tror at jeg vil være rundt ham til enhver tid når vi er ut allikevel. Og tenkte at det var praktisk i barnehagen... Jeg er kanskje naiv???

det var det jeg og tenkte.. praktisk i barnehagen..og så syns jeg de er så søte. Men hun sådde litt tvil i meg da..

ORIGINAL: mayamy

ORIGINAL: gravid fisk

det var det jeg og tenkte.. praktisk i barnehagen..og så syns jeg de er så søte. Men hun sådde litt tvil i meg da..

Må innrømme jeg begynte tenke litt selv også..[8|]. Men jeg synes han er så søt i den lua... Tror jeg kommer til å bruke den når jeg er sammen med han og vet jeg vil følge med[:)]

vi skal kjøpe ei slik lue, jeg ser på det slik at skal de ta et barn gjør de det om de vet navnet eller ikke!! vil tro et barn er skeptisk og ikke vil til alle som roper navnet deres!! går jo ALDRI fra et lite barn!!! å når de blir større kan dere jo prate med barnet å fortelle at de ikke må gå til folk de ikke kjenner! slik mener jeg det om den saken[:D][:D]

ORIGINAL: go pia

vi skal kjøpe ei slik lue, jeg ser på det slik at skal de ta et barn gjør de det om de vet navnet eller ikke!! vil tro et barn er skeptisk og ikke vil til alle som roper navnet deres!! går jo ALDRI fra et lite barn!!! å når de blir større kan dere jo prate med barnet å fortelle at de ikke må gå til folk de ikke kjenner! slik mener jeg det om den saken[:D][:D]

Helt enig!! [;)]

Men vet dere noen adresser til sånne sider der vi kan bestille lue med navn på?

Det har ikke jeg tenkt på.......[&:]
vi har en lue med navn til hver av barna

Back
Topp