Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ikke brukt lue her på sykehuset, men kommer til å ta på når vi skal ut i bilen og hjem idag. Det er jo ikke akkurat varmt for tiden. Ikke hos oss ihvertfall
Bor på sunnmøre...hehe, så ja, lue må til om vi skal ut med en gjennomsnittstemp på 11 grader og nesten konstant regn må vel snart frem med vinterdressen også.
Her var det litt av og på med lue på sykehuset
Men nå når vi skal ut så tar vi alltid på lue hun har jo så finn lue med navnet sitt på, så den må brukes mest mulig før den blir for liten
Her får vi ikke bruke lue på sykehuset med mindre det er nødvendig da. Men jeg har hatt på han lue når vi går ut om det blåser. Når det har hvert vindstille og over 20 grader har jeg ikke gjort det akkurat
Bruker ikke inne. Hun hadde heller ikke på sykehuset, selv ikke rett etter fødsel, pga bra kroppstemperatur (hvis jeg ikke husker feil, så ble den målt til 36,8 rett etter fødsel). Siden jeg bor på Vestlandet med tidenes dårligste sommer, så blir lue et must ute
Er ikke mye ute utenom helsesøsteravtalene (som har vært tre ganger i uka). Snuppa haaater lue, og heldigvis har det vært så varmt og ingen vind så det har ikke vært nødvendig, føler jeg. Men prøver å venne henne på lue, for det må jo brukes tilslutt har strikka masse luer til vinteren og tiden etter det, så hun har bare med å like de