Ludri :)

ToLykkeTroll

Elsker forumet
lurer sånn på om du har fått tatt en test jeg [:D]
(håper det går bra at jeg laget en egen tråd til deg..[8|])

klem

Lykke til! [:)]

(Dette hadde ikke jeg fått med meg... [8|] Hva skjer på februarforumet for tida da??[:D])

ORIGINAL: Nala

(Dette hadde ikke jeg fått med meg... [8|] Hva skjer på februarforumet for tida da??[:D])

Hun har ikke fått mensen, og kjenner litt stikking nederst i magen. Og da tenker man fort på en ny liten spire.
Hun blir kjempe glad om det er ett lite frø der! Men om det er det, så ble den plantet litt fortere enn planlagt. Men som sagt, veldig velkomment!! TJOHEI!!

(blir så glad jeg!!)

ORIGINAL: Littlå

ORIGINAL: smyga

Nysgjerrig jeg....[8|][8|]

Kanskje de har reist ut på en flott resturang for og feire?? tihi[8D][:)]

hvor har hun blitt av???[8|]

ORIGINAL: Tusull

LLLuuuuuuudrrrrriiiiiiiii???????

PÅ PLASS[8D]

ORIGINAL: Nala

om du er i tvil......

Hei du!! Nå er du her!! Fortell fortell!!

Oj oj oj skal si for en flott tråd dere har laget [:D][:D][:D] Dere er herlige!!! [:)][8D] Må nok skuffe dere ingen spire [;)][:o] (både letta og skuffa) [&:] Men har enda den ømme følelsen nederst i magen...[8|] Kansje det er tante rød som snart kommer??

å.. litt kjipt da. men da får du bare hoppe til køys da. Kankskje det er en egg løsning?
nei da[8D] håper spiren sitter når dere er klare for det!!

Er nok sikkert det ,men det er bare å legge seg i hardtrening så tenker jeg spiren sitter på null komma niks ;)

åhh,den sitter nok før du aner d[;)]
kan vær mensen og kan vær testen er feil[8D][;)]

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Kanskje det bare er tante rød som kommer vettu[:)]

Men kan du ikke vente med den spiren til sommeren da, så kan vi være på samme terminklubb igjen[:D]
Vi kommer ikke til å prøve før sommeren nei (sambo vil nok vente enda lengre...[&:]) Hadde vært kjempe gøy å vært på samme terminklubb som deg mamma 88 og sunniva [:D][:D][:D][:D]

Back
Topp