Lucmam`s tanker

Lucmam+Vic

Gift med forumet
Jeg er verdens beste mamma,
du er verdens beste gutt.
Og om verden er litt vrien,
skrur vi den på plass til slutt.
Om jeg noen ganger glemmer,
vet jeg at det ordner seg.
Jeg har hundre gode grunner,
og den beste, det er deg! Kjerstin Aune

Og forhåpentligvis vil det etterhvert komme en skatt til til oss
Veien skulle vise seg og være lenger og vanskeligere enn jeg først hadde trodd.
Nå har vi prøvd mer eller mindre aktivt i ett år, så nå hadde jeg lyst til å lage meg en dagbok[;)] Rett og slett ha et sted hvor jeg kan lufte tankene mine litt...

-----------------------------------------------------------------------------------------
Har jo glemt en litt viktig del her føler jeg[8|], en presentasjon av meg selv ville nok vært på sin plass... Vel, bedre sent enn aldri[;)]
Jeg er ei rimelig oppegående og blid jente som nettopp bikket 30, har en enestående samboer som har holdt ut med meg i 8,5 år, og (i mine øyne) verdens beste Lucas på 5 år.
Vi bestemte oss i fjor at nå var tiden inne for å prøve oss på en liten lillebror\-søster til Lucas. Og gleden var stor da jeg testet positivt i november. Gleden varte til nyttårshelgen 09\10, og det ble bekreftet en MA i begynnelsen av jan-10.
Vi var iferd med og kjøpe oss et nytt sted og bo, så vi ble enige om å skrinlegge babyplanene frem til vi var i hus. Sommeren kom og vi\jeg fant ut at vi kunne jo vente til etter at vi var ferdige med alle bryllupene vi skulle i, så nok en gang ble babyplanene utsatt litt. Men iløpet av ferien testet jeg positivt igjen[:D]. Åhh, så stas, men oj såå skummelt...[8|] hva om noe gikk galt denne gangen også? Og det gjorde det[&o].
Alle gode ting er tre, så neste gang...[;)]

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Da har jeg flyttet over til august, og de av dere som ønsker og følge meg videre har jeg langt ut en link til: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=22782708

Tusen takk, jenter, dere er skjønne[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Ja, jeg syntes også det var et vakkert dikt[:D]
Takk for det, Miss_Grumpy, og i like måte[:)][:)]

Koselig at du kommenterte i dagboka mi, forresten[:)][:)]

veni_vidi_vici, så koselig at du skrev i dagboka mi[:D]
Ikke sant, det fallt jeg så for, det diktet[;)]
Spiren vil feste seg snart for mange av oss, ikke sant?[;)][:)]

Gratulerer med dagbok Lucmam!

Her må jeg følge med! Vakkert dikt!

Ha en fin lørdagskveld!

Åhh, WISH, tuusen takk. Skjønn som alltid, du
Og jeg ble så glad da jeg leste at du var blitt gravid igjen!! Hurra[:D][:D][:D]. Koselig at du stikker innom, det setter jeg pris på[:)].

Ha en fin lørdagskveld du med[:D]

Gratulerer så mye med dagbok vennen! [:D]
Gleder meg til å følge med! [:D]
Å veldig snart så flytter du nok herfra og kan starte en ny dagbok inne
på ett termin forum! [:D]
*klemmepå*

Beste Sola i hele verden!!
Tusen tusen takk for fine ord, vennen[:)][:)].

Glad i deg, vettu[;)]
Stor kos til deg og lille H[:D]
Håper alt står bra til, til tross for kranglete bekken..

Jaaaaa, så glad for at du valgte å starte opp med dagbok! [:D]

Jeg gleder meg til å følge veien din i jakten på en lillebror eller lillesøster, og forhåpentligvis er det den lille i magen du kan skrive om snart! For du och jag skal snart vandre videre

ORIGINAL: Kakken

Jaaaaa, så glad for at du valgte å starte opp med dagbok! [:D]

Jeg gleder meg til å følge veien din i jakten på en lillebror eller lillesøster, og forhåpentligvis er det den lille i magen du kan skrive om snart! For du och jag skal snart vandre videre

Hihi, etter mye frem og tilbake og litt rådføroing med deg, ble det jo en dagbok til slutt[;)]
Ja, en vakker dag er det vår tur til å skrive om mageskattene våre[;)]. *fnis* tenk om vi begge ender opp i august da[8|][:D][:D], hehe

ORIGINAL: Fuglen

Gratulerer med dagbok [:)] Gleder meg til å følge den (så lenge du måtte være på FS). Lykke til!

Fuglen, så koselig[:D][:D] Tusen takk!

Jaja, da var hverdagen kommet igang igjen. Alltid rart med første arbeidsdag etter ferien... og i og med jeg har klart og få med meg en uønsket suvernir fra Malta(forkjølelse), kjenner jeg at kroppen er sliten. Og jeg som hadde planer om en treningsøkt etter endt arb.dag[&o].

Men jeg har fremdeles onsdag, torsdag og fredag som gjenstår[8D]

Idag er jeg på min 7 dag i syklusen, og 10 dager til EL. Spørs om ikke det blir litt action her til helga[;)][;)]

Jeg skal ihvertfall gjøre mitt[:D]

Å jeg skal finjustere babystøvet som jeg skal sende over nærmere EL! [;)]
God bedring vennen! [:)]

ORIGINAL: SunShin

Å jeg skal finjustere babystøvet som jeg skal sende over nærmere EL! [;)]
God bedring vennen! [:)]

Herlig, elsker babystøv[;)][:D], tuuusen takk, søteste!

God bedring, vennen! *BlåsePå*
Og klart du skal kose deg litt ekstra i helgen [;)] For nå skal spira finne veien! [:D]

ORIGINAL: Kakken

God bedring, vennen! *BlåsePå*
Og klart du skal kose deg litt ekstra i helgen [;)] For nå skal spira finne veien! [:D]

Hehe, tusen takk, gulljenta[:)], det hjalp litt. God trening i **blåsepå* merker jeg[:D]. Ja, jeg håper på det nå, men at vi havner i samme forum hadde vært enda gøyere, vennen

Gratulerer med dagbok!
Måtte innom og sniklese litt [:)]
Lykke til videre på ferden, blir noen spennende tider fremover nå! Lillebrøster ER i anmarsj, bare vent og se.
*klem med babystøv*

ORIGINAL: Imogene

Gratulerer med dagbok!
Måtte innom og sniklese litt [:)]
Lykke til videre på ferden, blir noen spennende tider fremover nå! Lillebrøster ER i anmarsj, bare vent og se.
*klem med babystøv*

Blir alltid så glad når du sniker litt her inne[:D][:D]. Skal prøve og være flink og oppdatere ofte[;)]
Hadde ikke gjort meg noe om julematen\nyttårsmaten ikke smaker like godt iår, for å si det sånn[8D].

Godjenta mi
stor klem tilbake[:)][:)]

Så koselig at du har fått deg dagbok Lucmam.
Skal snike innom her litt og legge igjen noen spor.
Håper Spiren (legg merke til den store s'en) fester seg snart [:D][:D]

Hei griseknoen[:D][:D]
Så koselig at titter innom! Herlig[:D]
Hadde vært veldig stas om det ble en liten babyboom inne på FS igjen nå, synes jeg[;)], så vi får satse iherdig på det, både du, Kakken m.flere og meg[:D]
[;)][;)]

Back
Topp