Luciatog <3

Sjokokvinne

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Vi satt og jobbet iherdig med en eksameninnlevering i kantina på høgskolen i dag da lyset slo seg av og det kom et nydelig barnetog som sang og lyste opp. Tårene spruta for å si det sånn :p De andre på gruppa mi gråt ikke, men jeg var jo mamma sa de så det var jo ikke rart <3

Flere som fikk en hyggelig lucia- overraskelse i dag? :P Klarte du å holde tårene inne?

Sønnen min hadde Lucia i bhg idag og gikk tog å sang men var kun for beste og olde foreldre som var invitert :P

Vi satt og jobbet iherdig med en eksameninnlevering i kantina på høgskolen i dag da lyset slo seg av og det kom et nydelig barnetog som sang og lyste opp. Tårene spruta for å si det sånn :p De andre på gruppa mi gråt ikke, men jeg var jo mamma sa de så det var jo ikke rart <3

Flere som fikk en hyggelig lucia- overraskelse i dag? :p Klarte du å holde tårene inne?

Høgskolen i Østfold? Da var det min snuppe som var lucia ❤️

Fikk ikke tårer i øynene, men stolt av begge Lucia barna i dag :)
De hadde det ute i mørket, skikkelig fint :)

Foreldrene var ikke invitert til luciafeiring i vår BHG. :p

Fikk dessverre ikke sett da vi foreldre ikke er tilstede på skolen. Min sønns trinn gikk Luciatog på skolen og hos en stor bedrift i nærområdet i dag. Skulle gjerne sett dem. De har øvd i lang tid, så det var nok flott å se og høre på :).

Back
Topp