Luciadrakt

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Kjøper dere? Lager? Bruker noe dere har?

Blir litt overrasket over hvor mange som kjøper jeg, en hvit skjorte eller T-skjorte gjør jo like god jobb, og her hadde hun den på 10 minutter i bhg idag, og det var det:p

Bhg hadde selv.

Vi kjøper. I fjor hadde vi ikke kjøpt, og det var veldig synlig at vi hadde noe hvitt hjemmefra. Syns det faktisk var litt flaut (ja, utrolig teit følelse), så da kjøpte vi i år. Også skulle hun ikke være der den dagen likevel, fant jeg ut etter at jeg hadde kjøpt :p

Kjøpte, hun er andre bruker av den og hadde den selv for andre gang, så da er vi ved minst fjerde bruk, hun har den neste år også, og så bruker neste barn den om noen år.

Vi har ikke sånt i år, men jeg husker at jeg selv brukte fjorårets hvitskjorte til pappa :P syns det var super stas å ha pappas skjorte på.

Har kjøpt. Den har vart i tre år, legges den igjen i barnehagen:)

Kjøpte i fjor, da var hun 1,5 år. Den passer også i år og garantert neste år. Kan også brukes til til yngste neste år. Hun er 1 år nå. Om de får plass i samme bhg neste år trenger vi kanskje en til. Betalte 99 for den, så det er ikke akkurat krise om vi må ha en til. Kan evt prøve å få tak i en brukt til halv pris.

Med eldste klippet jeg hull i et gammelt laken. Nå har jeg kjøpt til de. Kjøper i stor størrelse som varer noen år ;)

Jeg har kjøpt.kostet 50 kr på lekmer eller noe på salg en nyttår

Storebror har alltid brukt en hvit skjorte etter pappan.

Frøkna på 3.5 var på sin første Lucia i år (første året hennes i bhg droppet vi det siden jeg hadde senvakt og det ville bli en veldig lang dag på henne, i fjor ble hun syk).
Men hun hadde arvet en luciadrakt som hun fikk bruke.
Hadde ikke kjøpt egen, hun hadde kommet til å bruke skjorta etter pappa ;-)

Kjøpte en gang, og den ble brukt 3år på rad :p

Back
Topp