Lucci`s Diary

Lucci

Elsker forumet
Hei 

Må innrømme at jeg har sniki veldig på dagbøkene deres, synes det er såååå spennende å følge med 

Men nå er det på tide jeg lager min egen dagbok!!

Jeg er 28 år UNG!!  hehe... Min samboer og jeg har ei lita datter på 2,5 år 
Har 2 hunder ( rottweiler og dalmatiner), 3 katter ( maine coon og 2 bengaler), og nå håper vi på en liten trille til .   Vi har nøye planlagt det, men det går jo ikke alltid riktig vei, men må jo bare prøve!!  Sist gang slutta jeg på pillen i november, etter å ha gått på den siden jeg var 16. Ble gravid i mars... flaks for meg siden min handball kontrakt gikk ut da hehe... Men tydeligvis var lille frøkna med på de siste kampene som gjorde at vi rykka opp til eliten, og den festen!! Men da ante jeg ingenting! Jeg trudde det sku ta litt mer tid siden jeg hadde gått på pilla så lenge.... Tok det heeeelt med ro...

Spennende å se om vi klarer lage en til.... Skulle egentlig ta ut spiralen (kobber) 13 juli, men har nå fått ny time 28 juni... SPEEEENT JA!!!! Da er jeg nok akkurat ferdig med TR!! 

Gleder meg til den spennende tia, og å følge med på dere..... 

Masse lykke til med prøving!
Jeg troooor jeg "kjenner" deg, fra des-08, eller november?
Blir en spennende sommer!

Des 08 ja    Kjenner hvertfall igjen nicket ditt      

Tusen takk for lykkeønskning, det samme til seg...    Hadde vært såå koselig med en liten gravid mage om noen mndr 

Gruer meg litt nå, skal fjerne spiralen i mra, håper det går greit altså... Lik itte gyn. undersøkelser og slik ... Men hvem gjør vel det!!

Blir spennede framover nå.... Kommer til å kjenne etter alt som er av symptomer

PP 1 i gang..... Ikke sånn stressprøving, men kos haha 
Kanskje klarer vi det fort, kanskje det tar laaang tid, kanskje det ikke går i det hele tatt   Men prøve ikke tenke for mye, da blir jeg gal!   

Lange dager på jobb, med masse kunder så litt sliten i kroppen om dagen. Deilig å sette seg på verandaen med ett glass vin     Vesla er lagt, så da får jeg grille litt mat til gubben og meg!! Så er det natti, og på`n igjen på jobb i mra...  Holder ut!!! Snaaaart ferie

Da er vel el her sånn ca tenker jeg... a 2-7 står det, men jeg kjenner ikkeno annet enn godterisug hehe.. Typisk meg rundt el!!! Men vi har da hvertfall prøvd Ett par ganger alt denne pp... Blir spennede og se om det blir noe utav det    Får vel smiske litt med gubben i kveld og hehe     

Lucci skrev:
PP 1 i gang..... Ikke sånn stressprøving, men kos haha 
Kanskje klarer vi det fort, kanskje det tar laaang tid, kanskje det ikke går i det hele tatt   Men prøve ikke tenke for mye, da blir jeg gal!   

Kjenner til den der!
Prøvde dere lenge på første barnet?
Vi fikk det til etter bare to måneder, men derfor føler jeg fallhøyden er større nå. Hvis det ikke går nå (noe jeg ikke tror) vil jeg liksom vente ekstra mye neste gang...
Krysser fingrene for at spira sitter kjapt hos deg, etter kosen

TAAAAKK!!  

Jeg hadde gått på p pilla lenge så det tok ca fire mnd... Men det sies jo at hormon surret bruker ca tre mnd på å komme seg ut av kroppen  Men nå har jeg hatt kobber spiral, altså ikkeno hormon tull... så blir spennende nå, men regner ikke med at det klaffer med en gang. Men man håper jo alltid!!      

Da er det ikke lenge før jeg kan kjenne etter symptomer. Da blir jeg sikkert følen masse haha... Faktisk hatt litt stikkinger nederst i magen og i puppa... Men det har sikkert vært sånn før og, uten at jeg har tenkt over det .    Litt tidlig å kjenne noe uansett hehe.... Men jeg bruker aldri å ha stikkinger i puppa     Er vel bar el som kødder med dem   heh    Jaja.. blir spennende å kjenne etter...!!  Men blir sikkert dritskuffa når tanta kommer, men det er jeg vel ikke alene om!! 

Satser på en tante fri tid fremover for alle prøvere

Krysser fingrene for at den stikkinga di er noe annet enn pms!
Syklusen før jeg fikk TR nå var slik... det var voldsomt med stikkinger "der nede", og mye i brystene også. Jeg pleier ikke å ha SÅ mye, men kroppen ombestemte seg visst.

Lykke til!

Vært litt stress i det siste med masse jobbing. Så jeg er litt treg med å skrive i dagboka mi    Men nå er det tre uker med ferie   DEEEEILIG!! 

Håper det er noe mer enn bare pms Imogene, men stresser ikke. Men jeg er skikkelig ugrei i magen, småkvalm plutselig, og mens smerter i magen. Den ene dagen på jobb hadde jeg så vondt i magen, stakk skikkelig i høyre side, rett over det aller helligste hehe. Og det kjente ut som jeg hadde mensen på dag to hehe... Da har jeg vondt i magen!! Men, kan jo være altfor mye jobbing med litt for lite mat som er skylda. Blir spennede å se. Se om jeg klarer vente en uke med test   

Du beskriver ihvertfall mine pms-symptomer, men det kan jo fortsatt bety at det er en liten spire som skjuler seg der inne! Det er ikke mye forskjell på pms og gravid-symptomer  Kvalme lover bra, da!

Sikkert bare innbilning hehe... Men men, det er jo fortsatt spennende. Kommer til å bli skuffa når tr kommer uansett   For jeg trur nok ikke vi har klart det denne pp. Har ikke prøvd så mye heller, bare to ganger i den fruktbare perioden. Vi har jobba så mye begge to at vi har sovna med den gang hihi   

Ikm er rundt den 20 så vi får nå se. Gleder meg veldig til å få en søster eller bror til lille trille... Og jeg trur jeg klarer å kose meg mer ved en evnt graviditet denne gangen en sist. Det var planlagt det og, men å gå fra 90% jobb og handball i 1 div med trening hver dag, så ble det litt rolig for meg altså. Fikk bekkenløsning etter tre mnd. Og jeg tvang meg til å gå med bikkjene hveeeeeer dag. Men da var jeg ødelagd etterpå hehe. 

Men hvis det samme skulle skje nå så skal jeg klare å kose meg. Vet litt mer hva en går til, og litt mer voksen i hue kanskje... !! 

Enn så lenge så får jeg kose meg med de jeg har i den lille familien minVesla vår, våre to hunder og fire (!) katter.  Var og henta en maine coon jente her om dagen    Elsker dyra våre, men nå skal vi ikke ha fler hehe

Deilig med ferie, selv om det er idiotisk vær, trur jeg skal fyre opp i grillen og ta med ett glass vin ut på verandaen 

Nå byner jeg å lure litt... Har vært småprikking i magen en stund. Og nå er det litt småsårt liksom, akkurat som om det er noe der. hmm... I går sku je ha ett glass vin, og da ble jeg uvel ved tanken, og det værste.... MATEN!!! Jeg ble uvel av å tenke på kjøttet, og akkurat det ble jeg sist jeg var gravid! Spesielt ved tanken på lammekjøtt... Så nå er det bare å vente og se. Ikm er mellom 17-20 så da er det bare å vente og se   Men jeg later som om jeg ikke føler noe, men ikke lett når jeg konstant kjenner noe. hmmf.. Skal se jeg får tanta i stedet, men jeg bruker sjelden kjenne noe før den dagen jeg får det!!

Da får jeg spise frokosten min, sammen med vesla, som ser på Mikke Mus hihi... Guri malla å a skravler. Blir helt ør i toppen hehe ... Goe lille jenta vår

Da er vel tanta rett rundt hjørnet... Kjenner ikkeno enda, bare stikkinger i magen, så håper jo den ikke kommer... Men tviler på det er så fort gjort... såååå, venter på tante så vi kan kjøre i gang med neste pp

Mæ jo flire litt ta meg sjøl hehe.... Burde itte vara lov tæl å ha cb i hus     Brent av to tester på to dager... og seff negative!!! Å innbiller je meg?? Men er jo såååå spennende    Har Ikm rundt disse tide, og har hatt så mye symptomer, men jeg kjenner vel alle symptomer som er mulig å få hvis je kjinner etter    hihi!!! Jaja    får se hva som skjer i løpet av uka da    Kjenner ittno tante dritt enda så hu kjæm vel på onsdag tenkjer je.   Dritt!!!! Men fortsatt håp, til det motsatte er beviiiiiiiiiiiiiiist

Hehe, alt som handler om å være rasjonell blir kasta på båten når man blir prøver!
Jeg selv mente det skulle bli veldig greit å ikke gå på symptomjakt, men hvem prøvde jeg å lure? Pfft! Jeg ble jo like tulling som vanlig

Men vi gir ikke opp alt håp før tanta kommer, nei!
Og du og du så heldig du er som har Maine Coon-katt! De er så utrolig vakre!

Hihi... ikke sant.... helt idjot vettu    Men men.... Alt håp er fortsatt ikke ute... godt jeg ikke har flere tester  i hus, for da hadde je sikkert tatt en i dag og

Takk:)   Maine coone pusene er nydelige... Vi har en stor gul/hvit maine coone hannkatt, og ei maine coone frøken som er helt hvit.... De er så morsomme at   Og vi har to bengaler som er skikkelig sprettne og artige å se på.... Alle er så gode venner   Løper rundt i hagen og storkoser seg!!

Da kom tanta i dag... oooo yesss!!!   F.... I .... H..vette... men sånn er det hehe!!! Så fant meg vin med god samvittighet, og satser å det blir en kort visitt, så over til neste pp 

Blææææææææææææææh!!!!!! 

Usj, den skrekkelige tanta!
Men - nå er du straks klar for nytt forsøk, for du har vel planer om å bli med meg inn i aprilforumet?  Jeg håper ihvertfall vi har greid å sørge for at tanta får seg noe annet å drive med et års tid!

Hørtes veeeeldig ok ut med vin, jeg skal på ferie til uka men da vet jeg ikke om jeg tør å drikke noe. Er da 8-9 dpo, og da har jo isåfall et egg festa seg.. huff, sånn sett er det klønete å være prøver i fellesferien :o)

Back
Topp