Lucci
Elsker forumet
Hei 
Må innrømme at jeg har sniki veldig på dagbøkene deres, synes det er såååå spennende å følge med
Men nå er det på tide jeg lager min egen dagbok!!
Jeg er 28 år UNG!! hehe... Min samboer og jeg har ei lita datter på 2,5 år
Har 2 hunder ( rottweiler og dalmatiner), 3 katter ( maine coon og 2 bengaler), og nå håper vi på en liten trille til
. Vi har nøye planlagt det, men det går jo ikke alltid riktig vei, men må jo bare prøve!! Sist gang slutta jeg på pillen i november, etter å ha gått på den siden jeg var 16. Ble gravid i mars... flaks for meg siden min handball kontrakt gikk ut da hehe... Men tydeligvis var lille frøkna med på de siste kampene som gjorde at vi rykka opp til eliten, og den festen!! Men da ante jeg ingenting! Jeg trudde det sku ta litt mer tid siden jeg hadde gått på pilla så lenge.... Tok det heeeelt med ro...
Spennende å se om vi klarer lage en til.... Skulle egentlig ta ut spiralen (kobber) 13 juli, men har nå fått ny time 28 juni... SPEEEENT JA!!!! Da er jeg nok akkurat ferdig med TR!!
Gleder meg til den spennende tia, og å følge med på dere.....
Må innrømme at jeg har sniki veldig på dagbøkene deres, synes det er såååå spennende å følge med
Men nå er det på tide jeg lager min egen dagbok!!
Jeg er 28 år UNG!! hehe... Min samboer og jeg har ei lita datter på 2,5 år
Har 2 hunder ( rottweiler og dalmatiner), 3 katter ( maine coon og 2 bengaler), og nå håper vi på en liten trille til
Spennende å se om vi klarer lage en til.... Skulle egentlig ta ut spiralen (kobber) 13 juli, men har nå fått ny time 28 juni... SPEEEENT JA!!!! Da er jeg nok akkurat ferdig med TR!!
Gleder meg til den spennende tia, og å følge med på dere.....