LT: Dere som booket hotell gjennom meg:

Escuro

Forumet er livet

De som ikke kommer likevel, har dere avbestilt hotellet? Og dere som kommer en annen dag eller skal bytte til dobbeltrom/enerom, har dere fikset opp i dette? 

Jeg har ikke fått noen tilbakemelding om å gjøre noe, så tenkte bare sjekke om dette er fikset opp i :) 

Hotellet er Thon Hotel Rosenkrantz med tlf 55 30 14 00.

PS, finner de ikke navnet ditt, så står trolig rommet på den du skulle dele med.

Jeg har ikke gjort noe, siden du har sagt at alt er i orden :) Jeg trenger ikke å ringe dem ang det at jeg skal bytte fra enkeltrom til dobbeltrom?

Det har eg selfølgelig fiksa sjøl!!:) Du har meir enn nok å tenke på!:)
Ein bør jo isåfall be deg om å fikse det vist ikkje:) Og så fekk eg fiksa, sia det sto i June sitt navn og ho ikkje kjeme:)

sorciere_ skrev:
Ein bør jo isåfall be deg om å fikse det vist ikkje:) Og så fekk eg fiksa, sia det sto i June sitt navn og ho ikkje kjeme:)

emoticon

CrazyBeautiful skrev:
sorciere_ skrev:

emoticon

ja... eg meinte forresten emoticon

Pisces10: Du bør nok ringe dem om du skal ha dobbelt istedenfor enkelt, ellers risikerer du at de ikke har dobbeltrom ledig. Det er konfirmasjonshelg og litt pågang på hotellene, så anbefaler å kaste deg over telefonen :)

Ja, June uteblir :( Veldig trist! Men hun hadde sine grunner. Hun blir nok garantert med på neste LT, da tviler jeg på noe kan stoppe henne! :D

Du blir sterk av all denne dyttingen, Trone :D

Escuro skrev:
Pisces10: Du bør nok ringe dem om du skal ha dobbelt istedenfor enkelt, ellers risikerer du at de ikke har dobbeltrom ledig. Det er konfirmasjonshelg og litt pågang på hotellene, så anbefaler å kaste deg over telefonen :)

Jaaa, men at jeg skulle ha enkeltrom fra fredag til lørdag og dobbeltrom sammen med dørti fra lørdag til søndag...? : )

Ah, da er jeg med igjen ja ;) 

Back
Topp