<3<3<3<3

1rosa+1til?

Elsker forumet
I dag begynner hjertet til lille babyn å banke hihi

Eneste som bekymrer meg en del i dag, er at jeg har kjent kraftige murringer i hele dag. Smertene er på en måte i lysken og nederst ved skambenet [:(]

Så koselig<3.
Sikkert ikke noe å bekymre deg for;) Så lenge det ikke er skikkelig smertefullt[:)]
Slapp av og nyt, tenk på at nå banker det to hjerter inni deg;)

Ja prøver jo å tenke så pos jeg kan hehe... Men må jo si jeg får litt små panikk når smertene kommer... Mamma mente kansje det er begynnelsen på en bekken løstning?? hummm... Gått jeg skal til legen på mandag hehe....

Kan man få det så tidlig asså?

Sender deg masse klemmer;) Går sikkert veldig bra:D

Så søt du er jaybird <3

Jeg vet ikke... jada... så lenge blødningene ikke kommer, skal jeg juble og være glad hehe...

humm får ta og google litt og se når man kan få symtomer på bl...

jeg skal ta opp det med bekkenløsning neste gang jeg er hos legen...

om jeg sitter litt forlenge eller går litt formye så iler det i beina...

Symptomer på bekkenløsning kan komme når som helst i svangerskapet. For noen kan det være det første tegn på graviditet. Tidligere ble det ofte hevdet at bekkenløsningssmerter ikke oppsto før halvveis ut i svangerskapet. Dette viser seg å være feil. De hormonelle forandringene begynner så snart en graviditet er oppstått. For noen oppstår bekkenløsningsplagene etter fødselen, i barseltiden.

Tegn på bekkenløsning:

Smerter ved gange, særlig trapper.

Smerter når en står på ett ben, ta på seg bukse mens en står.

Smerter når en skal snu seg i sengen.

Smerter når en står eller sitter.

Problemer med å klare daglige arbeidsoppgaver.

Det var dette jeg fant ang bekkenløstning... Likte ikke det at det er et symptom på at man er gravid haha...

ORIGINAL: nadja1986

Symptomer på bekkenløsning kan komme når som helst i svangerskapet. For noen kan det være det første tegn på graviditet. Tidligere ble det ofte hevdet at bekkenløsningssmerter ikke oppsto før halvveis ut i svangerskapet. Dette viser seg å være feil. De hormonelle forandringene begynner så snart en graviditet er oppstått. For noen oppstår bekkenløsningsplagene etter fødselen, i barseltiden.

Tegn på bekkenløsning:

Smerter ved gange, særlig trapper.

Smerter når en står på ett ben, ta på seg bukse mens en står.

Smerter når en skal snu seg i sengen.

Smerter når en står eller sitter.

Problemer med å klare daglige arbeidsoppgaver.

Det var dette jeg fant ang bekkenløstning... Likte ikke det at det er et symptom på at man er gravid haha...

quoter denne og farger hva jeg har..

Det er akkuratt de smertene jeg har oxo... Og litt over korsryggen?? hehe...

hos meg er de mest stasjonert i hoften og ned femoris (lårbeinet)

men sitter jeg forlenge så er det opp over korsryggen i tillegg..

Humm... Da får jeg nesten ta det opp med legen til mandag... Skal ned å ta noen prøver for uvi og ny hcg prøve(kansje)

Ojoj damer. Håper dere ikke får det for ille, hvis dere er så uheldige! Husker kusina mi gikk som om hun hadde blitt sparka i skrittet av en hest. Morsomt å se på, men sikkert ikke morsomt for henne.

jeg føler meg heldig Jaybird:D

for jeg har krykkene mine stasjonert i leiligheten fra sist jeg tråkket over... :P

Hahaha ser det for meg... Nei håper det er noe helt annet en bl... Kansje det bare er for at babyn vokser seg stor og sterk hehe

Jeg beklager, men for meg er bilde av en høygravid dame, stabbende rundt med krykker, ganske morsomt. hehe. Ser det for meg=p.

Krysser fingrene for at det er som nadja1986 skriver;) Spira som vokser!

Back
Topp