<3 en lykkens dag <3

Strikkeguri

Elsker forumet
testa knall positivt i dag [:D] det er 2 uker siden innsett i dag [:D] noen som vet hvor langt man er på vei da??

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, grattis. Lykke til i svangerskapet. ( er du ikke 2 uker på vei da???, aner ikke[&:][&:])

gratulerer...[:D] Du er 4 uker på vei da..

Gratulerer, så moro!! [:)]
Meen, du er vel 4 uker + et pr dager på vei. Svangerskapet regnes fra første dag i siste menstruasjon, som "normalt" er 14 dager før eggløsning(uttak). Lykke til videre! [:)]

Enda en god nyhet[:)] Det liår vi[:)] GRATULERER med spire i magen[:)]

ja dere har sikkert rett ang hvor langt jeg er på vei[:D] hun jeg  snakka med i trondheim tenke vel kansje at det var 14 dager siden innsett ergo 2 uker på vei... men siden jeg skal på ultralyd i uke 7 egentlig....så stemmer det vel ikke helt at det skulle være i uke 43 heller da regner jeg med...hehe men men det spiller vel ingen rolle egentlig [:D]  erså lykkelig!! og tror nok min kjære samboer går med et stort glis rundt munnen på jobb i dag [:D] hadde det ikke vært for ørene så hadde nok glisa våre gått helt rundt [:D] tviler på at jeg får sovet noe nå altså!! har vært på nattevakt i natt, og burde strengt tatt gå å legge meg men greier det ikke!!

gratulere så mye. kose deg med dn voksende mage..[:)]

Gratulerer med positiv test.

Dersom det er 14 dager siden innsett, er du 4 uker på vei nå, og fosteret er 2 uker[;)]

ORIGINAL: siwro

gratulere så mye. kose deg med dn voksende mage..[:)]

Gratulerer så utrolig mye!!![:D][:D][:D]

HURRA - KOSE DEG RIKTIG MED NYHETEN. GRATULERER

Gratulerer så mye :) Det må være en deilig følelse, håper på å komme etter snart :)

ORIGINAL: Anne L

Så kjekt[:)] Gratulerer!

sign[:)]

Wohoooo! [:D]
Gratulerer så mye, og lykke til [:)]

Back
Topp