Lovforslag om ny permisjonsløsning er lagt frem

Sniker

Må være skrivefeil ettersom de også sier det fremdeles er 59 uker med 80%. 59 minus 3 før termindato minus 30 uker kvote = 26 uker... Leste det stod 26 uker et annet sted..
Jeg har akkurat snakket med dem i telefonen nå, og det var feil som du sier. Heldigvis! Det skal rettes opp til 26 uker på siden deres nå :)

Jeg har akkurat snakket med dem i telefonen nå, og det var feil som du sier. Heldigvis! Det skal rettes opp til 26 uker på siden deres nå :)
Så bra.
Mener jeg leste på sidene deres et sted igår at det stod 26, men samtidig hørte noen som hadde lest 22.

På Nav foreldrepenger på Facebook skriver de at nytt søknadsskjema basert på nye regler vil være klart innen kort tid.

Jeg søkte i går og tok da utgangspunktet i 10 uker til får så søknaden min er sånn sett feil ettersom de har oppdatert siden sin nå. Chattet med NAV og fikk beskjed om at jeg ikke trengte søke på nytt eller endre søknaden i allefall. Hvis barnet blir født etter 1. Juli vil vedtaket bli endret. Med termin 5. Juli er det muligheter for begge deler så må egentlig bare vente å se da :dead:

Back
Topp