Lovefilm.no?

scorpio

Elsker forumet
Noen som er medlem på lovefilm.no( video butikk på nettet)
Fikk tilbud om 1 mnd gratis gjennom buzzador så slang meg med jeg,er jo bare å si opp via mail om jeg ikke gidder når jeg må begynne å betale.

Noen som har erfaringer?
Fant ut at nå som jeg er sykemeldy og snart i permisjon må det jo være genialt[:D]

Jeg prøvde det engang, men jeg fikk aldri filmene som jeg satt på topp (de sendte fra langt ned på topp lista mi)
Nå laster jeg ned filmer selv og har alltid masse film tilgjengelig [:D][:D]

Vært medlem der i snart 2 år..
Har både negative og positive tilbakemeldinger.

Negative:
*du må vente LENGE på å få de nyeste filmene.
*har skjedd MANGE ganger at vi har fått filmer med så mye riper under at vi får sett halve, og så klikker cd'n og det er like irriterende hver gang.
*du MÅ ha så så mange filmer på lista ellers kan det hende du ender opp med å ikke få noen, men kun en lapp der det står at du må legge til nye.
*"fast trac" er ikke no raskere enn vanlig levering[&:].

Positive:
*Det er billig.
*Får nye filmer forholdsvis kjapt. ( vi sender alltid inn mandag så vi får nye til helgen).
*De har utrolig mange bra gamle filmer og, ikke bare nye. Bra utvalg av alle sjangre.

[:)]

sliter med å huske å levere inn igjen.. Men er egentlig fornøyd. Langt for å leie film her så det blir skjelden. Åsså følger det ikke med så mye smågodt med de filmene der men det er kanskje både positivt og negativt.

Ikke for å kuppe tråden men hvilket abonnement har dere?

Jeg har gjort det gjennom Buzzador. Meldte meg ut etterpå.

Back
Topp