Lovebelly

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Har du fått PM fra meg ang skjult forum? Sendte på lørdag og ser ikke at jeg har fått tilgang enda..

Hvor dukker det opp på appen?

Har du fått min? Sendte også for noen dager siden...

Hvordan finner man egentlig ut hvor mange innlegg man har her inne? Jeg skriver når jeg har tid, men aner ikke hvor mange innlegg jeg har...

Jeg skal sjekke :) det som skjer ang skjult forum, er at jeg sjekker dere først, så sender jeg nicket deres videre til registrering. Dette legges inn manuelt av admin, og kan derfor ta litt tid :)

Hvordan finner man egentlig ut hvor mange innlegg man har her inne? Jeg skriver når jeg har tid, men aner ikke hvor mange innlegg jeg har...
Trykk på nicket ditt, så på antall innlegg, så kan du telle hvor mange du har i april :)

Aha! Takk :) Da fant jeg ut av det og da sendte jeg deg en PM (tror jeg, hvis jeg fikk det til da ;) ) for jeg hadde visst skravla så det rakk :)

Har noen av dere fått tilgang? Har ikke jeg så vidt jeg kan se..
Jo jeg ble lagt inn i går tror jeg... Tok noen dager altså.

Excuse me, Damn that autocorrect!

Ikke enda, men de må jo få litt tid på seg ;-)

Jo jeg ble lagt inn i går tror jeg... Tok noen dager altså.

Ok, men siden hun sendte inn til registrering samtidig er det jo litt rart.. har du appen? Vet du hvordan man ser det der?

Ok, men siden hun sendte inn til registrering samtidig er det jo litt rart.. har du appen? Vet du hvordan man ser det der?
Ja bruker appen, det ligger som en lenke øverst på april, det alle de viktige lenkene ligger... Skal fotografere til deg. :)

ImageUploadedByBV Forum1410945121.928037.jpgser du det? :)

Back
Topp