Sannheten
Forumet er livet
Jeg bor i borettslag med rekkehus på 5 enheter i hver, og vi er plaget av at søppla flyter. Øras har bestemt at de ikke tar med seg søppel som er i sorte søppelsekker, disse blir derfor kastet ut og lagt ved siden av dunkene til sortering. Vi har en vaktmester som etter en tid tar seg av søppla, men da fakturerer han selvfølgelig også borettslaget for bortkjøring. Vi har fått veldig mye info om dette fra styret, det er ren latskap fra vedkommende sin side da vi kan levere søppel gratis 4 kilometer unna, og alle er VELDIG klar over hvor mye det koster å få det bortkjørt.
Derfor lurer jeg nå på, kan jeg lete gjennom andres sin søppel og se om jeg finner post for så å konfrontere vedkommende? Er mulig jeg har sett for mye på tv, men har fått for meg at det ikke er lov... Noen som vet?
Derfor lurer jeg nå på, kan jeg lete gjennom andres sin søppel og se om jeg finner post for så å konfrontere vedkommende? Er mulig jeg har sett for mye på tv, men har fått for meg at det ikke er lov... Noen som vet?