Lotto og slikt..

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Tipper dere lotto og slikt? Har brukt og spille en 5 uker, men har liksom aldri vunnet noe på det :p men, nå tror jeg at jeg må spille på den eurojackpot, for i går vant en venninne reise til London og full pakke der, så da er det kanskje sjans for oss andre og :p

Pappa har spilt Lotto så lenge jeg kan huske,men jeg holder meg til flakslodd ;)
Men det er fristende ja.
Sist jeg leste om en stor gevinst så var det fra en kommune som visstnok hadde flest lottomillionærer. Kanskje dit jeg skulle reist for å tippe ;)
Hadde jeg bare huska hvor det var :p

Tror også det var Verdal :) har jo vunnet de små premiene, sånn 200 å slikt, men :p

Merkelig, så ei på Face som hadde skrevet at hun skulle ut og feire venninna og gubben som hadde vunnet London tur. :p Kanskje vi har noen felles venner på fb. Om ikke så burde man jo hvertfall spille. Om vinnersjansene er store :p

Merkelig, så ei på Face som hadde skrevet at hun skulle ut og feire venninna og gubben som hadde vunnet London tur. :p Kanskje vi har noen felles venner på fb. Om ikke så burde man jo hvertfall spille. Om vinnersjansene er store :p
Hehe :p sjekket deg på face :p vi har 3 felled venner, men ikke de som vant :p

Hehe :p sjekket deg på face :p vi har 3 felled venner, men ikke de som vant :p

Nei, veit at jeg ikke kjenner ho som vant. Men kjenner ei som kjenner ei :p Haha
Ho jenta vi har til felles har vært ei kjempe god venninne. Mista mye kontakt etter at jeg flytta da :/

Nei, veit at jeg ikke kjenner ho som vant. Men kjenner ei som kjenner ei :p Haha
Ho jenta vi har til felles har vært ei kjempe god venninne. Mista mye kontakt etter at jeg flytta da :/
Ho var min bestevenninne mens hun bodde i tana under ungdomskolen, å gikk på barneskolen sammen :p mistet all kontakt med hun etter at hun flyttet tilbake til alta :/

Back
Topp