lot du barnet ditt

vinglepia

Forumet er livet
sitte før det kunne sette seg selv?

Nei.

ja men det var jo ikke rett opp og ned i 90 grader liksom...
var i sittestol,med dyna i ryggen i vogna,puta i ryggen i senga osv...sånn at han satt opp litt og ikke bare lå på ryggen...

Kun på fang, og ifølge fysio så var det ok, for da holdt jeg rundt han, så han fikk jo støtte. Men ikke i noen stol eller på gulvet nei.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

var i sittestol,med dyna i ryggen i vogna,puta i ryggen i senga osv...sånn at han satt opp litt og ikke bare lå på ryggen...

Ryggen i bagen på vår vogn hadde 3 hakk, så den kunne taes opp. Gjorde det fra han var 3 mnder, hs sa det var helt i orden, for han sa ifra selv når han ikke ville mer. I tillegg var, og er, han ekstremt nysgjerrig[:D]

ORIGINAL: Lolodi

Ja, men bare når han spiste

Ja, på fang og litt i tripptrappstol bare.. På fanget var jo ikke å unngå, han NEKTA å ligge[8D]

ja altså han sitter jo i matstolen sin[8|] men ikke ellers da

ORIGINAL: Lissyjane

Ja du det måtte jeg nesten. For han satt ikke før han var over året, og han passet ikke i noen vippestol. Blir vanskelig å mate en liggende ettåring. Han måtte rett og slett læres til å sitte.

akkurat samme problemet her[8D] han setter seg ikke opp enda..[8D] så må nesten bruke sånn matstol

nei, han har sitti på fanget, og littegrann i spisestol, men han satt seg opp selv 10mnd gammel og var stødig som bare det... kanskje sent, men han har iallefall fulgt sitt eget tempo....[:)]

ORIGINAL: Dalarama

nei... han satte seg opp selv[:)]

han var tidlig ute med det meste. aldri stressa noe

Sign, bare bytt "han" ut med "hun"

Her satte hun seg faktisk opp for første gang når vi var hos HS, det var litt gøy[:D]

ORIGINAL: Qualitas

Ja du det måtte jeg nesten. For han satt ikke før han var over året, og han passet ikke i noen vippestol. Blir vanskelig å mate en liggende ettåring. Han måtte rett og slett læres til å sitte.

akkurat samme problemet her[8D] han setter seg ikke opp enda..[8D] så må nesten bruke sånn matstol

Her også[8D] kan liksom ikke mate henne sitteliggende i vippestolen lenger, ungen blir jo rasende da[8D]

Ja, det gjorde jeg. Hun satt selv i høystol lenge før hun kunne sitte selv. Men nå brukte hun veldig lang tid på og klare og sette seg opp selv, var sen motorisk, og mye lenger fremme mentalt, så det ble til slutt ett problem og la være og sette henne opp i enkelte situasjoner.

jeg lurte egentlig på om de fikk sitte !for morro" liksom?
for å leke - enten på gulvet eller i stol..

typisk, da funket ikke avstemningen.

Hun fikk sitte litt i høystolen når vi spiste fra hun var rundt 8 mnd, men aldri mer enn noen få minutter. Hun satte seg opp selv når hun var 10 mnd.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: Qualitas

Sign

Back
Topp