LOST

Latterfrosken

Forumet er livet
Nå er det snart tid for LOST. Bare 14 min igjen.... Jippi

jeg har sett de fem første episodene[:D] gled dere alle som følger med!!!

Jepp. men her blir det potetgull og pepsi max.

Bamsemums og cola!
C ya!

Har gledet meg hele sommeren til den sku begynne igjen.... Her er det frem med ris sjokolade og cola mmmmm[:D][:D][:D]. 3 min igjen....

Kan love dere at det blir spennende for jeg har sett de neste 4 episodene[;)]

Jeg må vente til samboern er ferdig på jobb før jeg får se det.. *snufs*

Jeg tar det opp, så bare si ifr visst jeg skal sende når vi har sett! Tror jeg hadde grått visst jeg ikke fikk sett det..

Nå sitter jeg klar også, dette blir morsomt!! [:)] God LOST-kveld alle sammen!!!!

1 minutt igjen

de her nye?

ORIGINAL: ~Kathrine~

de her nye?

Ja, klart! Dæm e kommet til episode 5[:)] Æ å samboern e di eneste i vennegjengen som IKKJE laste ned..

Jeg har sett de 4 neste episodene. Serien er jo kommet mye lenger i USA. Kommer til å laste ned mer når det kommer flere episoder[;)]

åååå...hmmm [8|]

Bruke jo DC++ så kansje dem er å finne der, men det er da litt kos å ha noe å glede seg til åsså da!! Sitter å se på samtidig nå, men tar de opp! mannen er ikke hjemme enda [;)]

Når 24 gikk (noe jeg er mye mer hekta på) lastet vi ned alle, å så se lenge før alle andre...det var nesten litt kjedelig. Har foresten alle episodene av 24 (fra runde en-fire)

Klem

Jeg så oxo en del på 24, men mest første sesong. Gikk glipp av så mye i de andre sesongene at det nesten ikke ble noen vits i å følge med[8|]

OI OI OI OI OI
Spennende!!! [:D]
Bra det er to episoder idag!

Jupp!!!

jeg hater aktuelt,været og sporten[:'(][:'(][:'(]
Det var spennende[:)]

Vi blir ikke å klare å vente til neste uke, har allerede lastet ned noen episoder fra nettet. [8D]

Back
Topp