LOST

Ella

Glad i forumet
Jeg går og gleder meg noe vannvittig til LOST begynner på onsdag. Flere som ser det?

jeg digger lost...gleder meg masse til det starter igjen!!

Spennende!

Men etter denne sesongen sitter vi sikkert igjen med enda flere ? enn sist...[:@]

Det blir moro ja...
Endelig noe å se på på tv igjen![;)]
Er BÅNN lei cæsar,så på tide at det kommer noe spennende igjen nå!!!

Det blir ukas høydare hos oss hvertfall. Vi har som regel samling med flere venner, som ikke har barn da..

Jepp, sett de 4 første episodene allerede, 5 episode venter bare på å bli sett[:D][:D]

Har du tjuvstarta???

ja, endelig kommer det noe som er verdt å se på om kveldene. har savnet onsdagskveldene noe enormt

Endelig kommer LOST tilbake, har ventet med lengsel og smerte....

lost er den beste serien som er laget noensinne!![;)]
har ikke gått glipp av en eneste episode i sesong 1,å skal ikke gå glipp av noen i sesong 2 heller[:D]

lost er bare BEST!!!!!!!må få med meg det ja:)

ORIGINAL: Ella

Har du tjuvstarta???

Jepp![:D]
Har ikke tolmodighet til å vente, vettu[;)]

Ups, har visst gått glipp av no der skjønner jeg, jeg har ikke sett noen av episodene fra forrige gang jeg....

Er det fortsettelse , den som kommer nå eller?

Jepp, det er flere sesonger.[;)] Har hørt det er en god del episoder.

Så hvis jeg begynner å se det nå da, så skjønner jeg ikke no for jeg ikke så forrige sesong?

Ja, det kan hende du bli litt Lost!..hehe[:D]

He he ja ja vi får se da... kan jo se første sesongen på datan men den er jo ikke teksta , litt slitsomt å sitte å gjette seg til hva dem sier he he[:D]

Jeg har oxo sett de neste 4 episodene. Kan love dere at det kommer til å bli spennende.... Spesielt det med luka som de fant i skogen..... Sier ikke mer nå jeg....... He, he........[;)]

Ja, den som de sprengte i lufta for å åpne.....[;)] Og de på flåten....Gled dere folkens[;)]

Back
Topp