LOST!!!!

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Gaaaaaaaaaaaad...endelig begynner jeg å forstå ting...[8D]

Ups, glemte visst å se i dag..[8|]

Sesongavslutning! Kommer ikke nye epsioder før vi runder 2009![:(]

ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~

Gjør du?
Jeg føler meg fortsatt ganske... eh.. lost jeg asså [:D]

ORIGINAL: MiniSatan

Gjør du?

Begynner å forstå ting etter siste episode i dag ja[;)]

Gjør du?

Begynner å forstå ting etter siste episode i dag ja[;)]

Du får forklare for meg da...... *sukk*

Skriver i hvitt for sikkerhets skyld:

Locke er jo død, han lå jo i den kista. Ben ber jo alle de 6 overlevende om å komme tilbake. Hvem andre enn Jack er det da som er den rettmessige lederen der ute? Han har jo vært en leder fra begynnelsen av, virker som Locke bare var en "prøve". Skjønner?

Bare det jeg tror da...[8D]

Gjør du?

jepp samme jør æ.

Locke er jo død, han lå jo i den kista. Ben ber jo alle de 6 overlevende om å komme tilbake. Hvem andre enn Jack er det da som er den rettmessige lederen der ute? Han har jo vært en leder fra begynnelsen av, virker som Locke bare var en "prøve". Skjønner?

Er du sikker??
For de sier jo at : øyen skal være helbredende, pg siden de abselutt måtte bringe locke tilbake så skal de vel gjennopplive han da??, nei aner ikke eg.. Er så mye rart som skjer..

Jo S_C jeg tror helt klart du har rett i det! Og jeg skjønner hva du sier mammasinengel, men det forklarer fortsatt ikke alle de spørsmålene jeg har, som feks hva er denne øya egentlig?

Sesongavslutning! Kommer ikke nye epsioder før vi runder 2009!

Åhhh. Er det mulig å holde oss på pinebenken såååå lenge!!! D er så kjedelig at alle serier har sesongavslutning samtidig!![:@]

synes hele serien blir mer og mer lost jeg... angrer i grunn på at jeg begynte å se på den, for den er så inkonsekvent at jeg blir irritert, men så klarer jeg ikke å la være å se heller...

hva skjedde for eksempel med alle disse lydene og "spøkelsene", hvor er isbjørnene og villsvinene som gjorde det livsfarlig å oppholde seg i skogen? Hva med alle disse andre i leiren som vi aldri får vite noe om - kunne de ikke bare droppet dem i serien? Og hvem i hule er på "lag med" hvem - de lager jo nye grupperinger hvert kvarter?? "Jeg skal av øya, nei jeg må bli på øya, vi må komme oss av øya" Jeg blir sprø

ORIGINAL: S_C

Er du sikker??
For de sier jo at : øyen skal være helbredende, pg siden de abselutt måtte bringe locke tilbake så skal de vel gjennopplive han da??, nei aner ikke eg.. Er så mye rart som skjer..

Back
Topp