Lost!

Lost<3

Utrolig at en serie som begynte så bra, kunne bli så ødelagt...

IsThaBeth skrev:
Jeg SAVNER lost. Den beste serien noensinne!

Beste? Neppe. Mest irriterende tv-serie passer bedre. De ante jo ikke hva de drev på med med tanke på historien og serien endte og opp med en bedriten slutt, uten svar på noen verdens ting. Man vier mange timer på en tv-serie og så blir man servert den slutten? Nei, Lost kommer aldri på min liste over beste tv-serier, den kommer på lista over serier med mest hull og dårlig utvikling pga at de ikke visste HVA storyen var selv.

Første sesongen var "bare" 90% forvirrende. Kjipeste var jo at det aldri kom noen oppklaring på alle de rare tingene som skjedde. De bare laga det rarere og rarere, snodigste serien jeg har sett..

Jeg likte starten på sesong 1! Så gikk det bare nedover :P Hvor mange sesonger ble det tilslutt? Jeg datt av da de begynte på sesong 2 elns :P

LittleMonkey skrev:

IsThaBeth skrev:

Se six feet under. Den er utrolig bra!

Joda, den er bra den, men herregud, kan ikke litt sammenlignes med Lost jo... Totalt annerledes konsept. 

IsThaBeth skrev:

See ya in anotha life, brotha. 

Jeg digga også sesong 1, så litt av sesong 2 og, men datt av lasset.
Husker jeg spurte da siste sesongen var ferdig hva som skjedde, og hva som var forklaringen på alt, men nei, det fantes ingen svar.
Hvis man ikke greier å lage en slutt, så bør man heller la være å ha med så mye uforklarig da...
And I know a whooooole lot about manusforfatteri asssss... not.

What??? Tårene trilte siste episode, jeg synes det var en fantastisk avslutning og har selvsagt alle sesongene

toneany skrev:

Even&Odin skrev:
What??? Tårene trilte siste episode, jeg synes det var en fantastisk avslutning og har selvsagt alle sesongene

toneany skrev:

Jeg leste en veldig passende beskrivele i en Nemi-stripe en gang, hun sammenlignet Lost med å høre på en gammel bestefar som fortalte historier, og midtveis glemte han hva han fortalte, så han begynte på noe nytt. 

Masse som aldri ble oppklart, og en del som bare ble alt for langt der ute til at man klarte å se det, som f.eks. den svarte skyen. Baah. Og slutten gikk jo ikke ann å forstå, jeg måtte google, og da fant jeg en nettside som het noe sånt som "what the fuck happened on lost?", hvor de forklarte det. 

*Meya* skrev:

IsThaBeth skrev:

See ya in anotha life, brotha. 

"Don't mistake coincidence for fate."

Sånn i underbevisstheten, så er denne tråden årsaken til at jeg har hatt Erlendt Bratland eller hva han het, han som sang "Lost" på hjernen i hele dag.
Å nei da, ikke bare Lost, men nynna også så fint på Oh Holy Night da jeg laga middag i dag.

Back
Topp