LOST

Marris

Forelsket i forumet
I kveld skal det visstnok være en kjempespennende LOST episode, men samboeren har invitert noen kompiser over til oss for å se fotball istedet, så jeg får ikke sett den! Vet at noen av dere har gjort det, så jeg lurer på hvordan man kan laste ned episoder fra internett?

Åååhh! Ja, det blir kjempespennende!![:D]

Kan du ikke ta opp episoden, eller dra til noen andre å se den? Vet iallefall ikke hvor man kan laste ned de episodene.. [8|]

Åh, søren... har jo nettopp invitert ei venninne ikveld, og hun ser ikke LOST!!! Åssen skal det gå???? Kan jo ikke kaste henne ut halv ti heller... hehe... Får bare ta det opp på video.... [:)][:)]

Hehe....Jeg vet hva som skjer. Det hele begynner med at.......hihi[;)][:D]

og jeg skal jobbe nattevakt, og det gjorde jeg forrige episode også.. fikk ikke sett den. Nå er det krise her... vil og se den å nettet..... går i reprose på fredag, men da er det julebord [:@][:@]

jah, noen som vet hvordan vi kan laste den ned fra nettet???? er så sinnsykt utålmodig!!!!

DEN EPISODEN HER ER KJEMPESPENNENDE

Er den skummel a?

ja jeg vil vel si at du sitter og er ganske så spent hele tiden iallefall,
også blir man en smule sint!!

Å jeg gleder meg! Men er litt lettskremt da, hopper høyt av det minste. Så det å se på LOST er skrekkblanda fryd for meg![:D]

Åå, eg gleder meg og. Håper den er spennande...sist gong var den litt kjedelig syns eg [&:] Kjekkast når det er skikkelig spennande!!

fjerner det jeg skrev jeg.. var ikke meninga å gjøre noe sinte [:(] sorry!!

IKKE SI TING OM LOST DA!!!! Hallo? Det er jo jævla lite gøy å følge med når folk skal fortelle hva som skjer!! Jeg hadde NULL interesse av å vite at noen døde mange timer før det begynner..

ORIGINAL: ~Lisa~

det er visst noen som skal dø i lost i dag...[:(]

Å så spennende! Håper ikke det er locke eller jack, da dør de andre snart også...[:D]

sorry[:-] det var ikke meninga... sa ikke hvem som døde, så jeg trodde ikke det var så farlig... leste det på nettet i stad skjønner du, og tenkte at det var flere som hadde sett det

Dere som vet at den er spennende, bør vel vite hvor man kan få tak i den? Blir sprø jeg.
Har bare vanlig dvd-spiller, så jeg får ikke tatt den opp. Får vel se den på fredag...

Jeg må vente med å se LOST, sambo er på fotballkamp så jeg må ta opp.... Syns det er litt skummelt å se det alene å jeg!!!!!! DER ER JO SÅ VANNVITTIG SPENNENDE!!!!!!!!

ORIGINAL: toveli6

Det går greit det lisa...[:D] (sikkert redd for at du skulle røpe mer.. hi hi[;)]) Leste no jeg også. MÅ bare se, fy og fy og spennende[:o][:o][:o] Er driiit trøtt, men ikke faen om jeg legger meg før LOST[:)][8D][:)]
God lost kveld jenter[:D][;)][:D]

jeg skulle ikke røpe mer, visste ikke mer enn det jeg... Nå begynner lost!!! Jippi!!![:D]

ORIGINAL: mamma igjen snart ?

Lost er så spennende!!
Vi skal og se det sammen, skummelt alene, hehe. Nå er det fotball på tv men den blir satt på lost når det begynner. Herlig med en fotballgal mann men som også ingår kompromiss

Fy flate du er heldig. Har satt på opptak nå, gleder meg til sambo kommer hjem fra Lerkendal, LOST og skjokolademousse, MMMMMM[:D][:D][:D][:D]

Kos dere damer[:D]

Back
Topp