lost

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
regner vel med at det er noen her som ser på det.
jeg pleier å følge med på det, men forige onsdag på sesong start så fikk jeg ikke se det [:@] så jeg lurte på om det var noen som kunne fortelle meg hva som skjedde? er utrolig ivrig her, må bare vite det. så gleder jeg meg til i morgen for da er det igjen [:D]

Åh...det var vanvittig spennende forrige gang!

Vi så en flashback fra livet til Jack der han måtte operere på en kvinne som hadde vært i en bilulykke(han er jo lege). Kvinnen sa før operasjonen: "jeg skal danse i mitt eget bryllup". Hun hadde mistet følelsen i beina. Jack lovet så kvinnen at han skulle gjøre henne bra igjen, noe som viste seg umulig når han så opererte. Da han skjønte det, dro han ut på en joggetur for å avreagere. der møtte han en fremmed mann ved navn Desmond. De begynte å snakke og Jack fortalte om kvinnen og at han ikke kunne gjøre henne frisk. Desmond sa så: "hva om det skjedde et mirakel?" Jack mente at dette ikke var mulig. Da de sa Hadet til hverandre sa Desmond: "See you on the other side".

Tilbake på øya:

Jack, Kate og John Locke klarte å komme seg ned i "Luka". Kate og John ble tatt til fange av en skummel mann som bodde der nede. Jack prøvde å redde dem, og plutselig stod han ansikt til ansikt med mannen......det var Desmond! kate ble slengt inn i et rom, og befinner seg nå i lufteluka inne i "luka"....vi fikk ikke se mer av dem.

Menneskene på flåten består nå av faren til til han lille gutten, og Sawyer. De balte rundt på flåta, ble angrepet av en hai osv, men endte plutselig opp på øya igjen pga strømmer i vannet. da de gik på land, så de den asiatiske mannen som tidlgere var på flåten komme løpende mot dem. Han ble tydeligvis jaget av noen som kan være"the others". Mer fikk vi ikke se av disse heller....

Fryktelig spennende, og vanskelig å forklare, gitt..men håper du skjønner noe av dette

Ha en fin dag! M

[:-] åååå så spendene [:D] takk for at du fortalte [:D] nå gleder jeg meg enda mer til i morra da [:D] dette er jo bare det beste programet noen sinne har blitt vist på tv da [:D]
ha en fin dag du oxo [:D]

Det er dødsspennende!! Gleder meg masse til episoden i morra!!

Jeg blir helt agl av alle de tingene som er så vanskelig å forklare...HVORDAN i huleste heite kan han Desmond være nedi den luka?Hvorfor møtte han Jack på forhånd?

Vi får bare vente i spenning til i morra!

M

ja vi får nok bare vente i spenning ja [&o] ååå blir så urolig i kroppen hver gang lost slutter, for ukene går så sakte fortiden. men det virker som om desmond viste at jack skulle komme dit da. så kansje han er synsk eller noe? hehe men ikke vet jeg... det er et mysterium det der. [8|]

jo kansje desmond har blitt tatt av fange av "the others"? eller er han en av dem?
hmmm [8|]

hææ? er han der oxo? hmmm nå har jeg gått glipp av mye syns jeg hmmm [8|]
hehe ja isåfall så blir det ikke bare du som må teipe fast øynene, hehe er så trøtt fortiden jeg oxo hehe. men LOST skal jeg se uansett hvor trøtt jeg er. he hehe [:)]

he he he [:D] ja lattis [:D] he he

jeg så første episoden,kjempe spennende. men fikk ikke med meg den andre,kjekt at du forklarte[:D] gleeeeeder meg til i morgen

Desmond og han løpefyren er den samme...det var det jeg prøvde å forklare...

Utrolig merkelig..sååååå spennende! Blir helt sliten hver onsdag, for jeg mååå se!

jeg lurte på en ting... hun jenta som Jack opererte - det er ikke henne han blir forlovet med senere da? Jeg mener at helt i begynnelsen av serien så var han forlovet med en i rullestol som absolutt ville gå på bryllupsdagen. Jeg tror nemlig at han som hun er forlovet med nå ikke takler at hun er lam og at han forsvinner, og så blir hun og Jack forelsket...

Noen flere som tenkte på det?

Jepp, jeg tenkte også på det lenemor! Det er hun samme, det er jeg nesten sikker på....

da blir det enda skumlere..han derre Desmond har fingeren med i litt for mye altså!

enig med deg emilies mamma - noen ganger blir det litt mye gjentagelser og tilbakeblikk, men samtidig så skjer det jo noe spennende i hver episode også, så jeg må jo få det med meg.. jeg vil jo vite hva som skjer på denne svartens øya!

det er så utrolig spendende hver gang den slutter å det er så utrolig irriterende... men er det noen her som skal kjøpe seg lost sesong en eller ? jeg tenkte på å kjøpe den men det kan hende at typen min kjøper den til meg, så ikke vet jeg... men har veldig lyst på den da [:)]

jaa det er så utrolig bra. får helt gåsehud når jeg ser på! Aldri sett på noe mere spennene jeg[:D]

Åh, jeg er totalt hekta på Lost, og livredd for at fødselen skal begynne en kveld jeg sitter og ser på det, da må jeg ha noen til å ta det opp for meg altså! Sykt, hva? Gjett hvem som skal ønske seg Lost på dvd til jul, da!

Den dama som jack opererte gikk det bra med...det skjedde vist et mirakel som desmond sa...
etter operasjonen satt jack og ventet på at hun skulle våknæ...så fortalte han henne at hun ikke kunne danse i bryllupet sitt det gikk ikke så bra under operasjoen som han trodde...
så spurte plutselig dama:men hvorfor kan jeg røre på beina da??

Hvorfor laster du ikke bare ned? Det er jo mye bedre å få se det, enn bare høre om det..

Åh, nå er det ikke lenge til dagens episode av LOST!!! Gleder meg!!! Det blir nok minst like spennende som forrige uke! Men jeg syntes det var dumt at de to episodene de sendte forrige gang var så like!!! Menmen, hekta er jeg jaffal!! Og jeg blir så SINT når folk i klassen sier det er en dårlig serie!!! Det er en DØDSBRA serie... Selv om jeg ikke helt takler å se den hvis jeg er alene hjemme og skal være det hele natta...!

Back
Topp