Lost in time -spillet

Tvnorge får vi nesten ikke inn, og da første spm var hvilken sport en av deltakerne drev med, gav jeg litt opp. Hakker bare, og lyd får vi ikke i det hele tatt...

I dag går programmet live.

Bestemte meg for å spille bronsje divisjon siden det er første gangen
Gikk også for den. Tenkte de beste valgte de to andre :P
Men når jeg tenker i ettertid, så er det jo sikkert garantert flest på den divisjonen som er gratis :p

Gikk også for den. Tenkte de beste valgte de to andre [emoji14]
Men når jeg tenker i ettertid, så er det jo sikkert garantert flest på den divisjonen som er gratis :p
Ja det så jeg også etter på så neste gang for jeg bruke gullet. Så kjipt at de over 25 ga litt opp etter første pause.

Men appen bygget første runde måtte restarte hele appen mist under første spillet for jeg fløy så viss det skjedde flere flere ganger skjønner jeg at de ga opp...

Neste gang tar vi gull:p ?

Fungerer enda ikke her. Gå opp og slettet hele appen.
Det er kjipern:/ tror de ennå hadde mye Bugs denne gangen. ..bare gi det litt tid:/ men slitsom når man må oppdatere uten nytte
Tvnorge får vi nesten ikke inn, og da første spm var hvilken sport en av deltakerne drev med, gav jeg litt opp. Hakker bare, og lyd får vi ikke i det hele tatt...
Det skjønner jeg:/ må nesten få med seg alt....

Ok innrømmer det. Elsker å konkurrere og denne typen er enkel og kjapp måte å konkurrere på [emoji14]

Andre som spiller?

Jeg har aldri spillet spillet live. Begynnte å spille i dag [emoji14] * hekta*

Jeg kjenner igjen profilbildet ditt[emoji1] Jeg har spilt mot deg opptil flere ganger[emoji28] Har du vunnet noen premier enda? Jeg mangler to "bilder" på 1000kr fra vipps[emoji85][emoji85]

Jeg kjenner igjen profilbildet ditt[emoji1] Jeg har spilt mot deg opptil flere ganger[emoji28] Har du vunnet noen premier enda? Jeg mangler to "bilder" på 1000kr fra vipps[emoji85][emoji85]
Hahah må få bytta profilbilde:p ligge red to bilder på 50 kr vipps men har ikke spilt så mange ganger de siste to ganger pga alt for mye å gjøre:p

Hahah må få bytta profilbilde:p ligge red to bilder på 50 kr vipps men har ikke spilt så mange ganger de siste to ganger pga alt for mye å gjøre:p

Jeg glemte det helt bort på lørdag[emoji85] Da var det ei ikke så veldig langt unna meg som vant[emoji44]

I kveld husket jeg faktisk å spille. Men så ikke på TV samtidig[emoji854] Så hadde flaks med quizen. Svarte rett på alle[emoji28][emoji85]

Glemte hele programmet jeg.

Var bare tilfeldig at jeg kom inn på live'n. For jeg hadde glemt bort programmet jeg også[emoji28] Var ikke hjemme engang. Men gikk inn på spillet litt før halv ni:p Så sto det "spill live" da kom jeg på at det var på tv[emoji1]

Var bare tilfeldig at jeg kom inn på live'n. For jeg hadde glemt bort programmet jeg også[emoji28] Var ikke hjemme engang. Men gikk inn på spillet litt før halv ni:p Så sto det "spill live" da kom jeg på at det var på tv[emoji1]
Vant du noe da?

I kveld husket jeg faktisk å spille. Men så ikke på TV samtidig[emoji854] Så hadde flaks med quizen. Svarte rett på alle[emoji28][emoji85]
Haha så bra. Jeg har endelig fått en ny mobil så nå for jeg spilt alle grener uten knust skjerm.

Back
Topp