Lopper i rumpa

Annamundsen

Termin 15 juli
Har nå hatt skikkelig lopper i rumpa i ca ett par uker. Jeg er 35 uker på vei, og klarer ikke å sitte stille:p
Bare vasker tøy og fikser hus.
Er det flere her som har det sånn?:p

Ja, men med bekkenløsning kan jeg ikke gjøre noe med det :(

Uff ja skjønner. Har hatt bekkenløsning i noen måneder, men etter mange behandlinger hos fysioterapaut og bassengtrening begynner det å bli bedre. Godt er det da jeg har så masse lopper i rumpa:p

Jeg er kjempe stressa og gira men bekkenet tvinger meg til en sofa tilværelse. Helt forferdelig:( vil gjøre sååå mye men alt ender med grin. Må ta bitte litt hele tiden og blir litt grønn av det. For hue er såå klar for å finne
På alt som er:) men ikke lenge igjen til "normal" kropp nå:)

Jeg er kjempe stressa og gira men bekkenet tvinger meg til en sofa tilværelse. Helt forferdelig:( vil gjøre sååå mye men alt ender med grin. Må ta bitte litt hele tiden og blir litt grønn av det. For hue er såå klar for å finne
På alt som er:) men ikke lenge igjen til "normal" kropp nå:)

Ja skjønner, bekkenløsning er skikkelig irriterende. Når har du termin? Jeg har 15 juli og gleder meg skikkelig:D

Jepp!! Er sykemeldt, så har fullt opp med DIY prosjekter på gang nå, MÅ liksom ha noe å gjøre. Ellers blir det en del vasking og rydding :P

Back
Topp