Loppemarked

La Cigogne

Flørter med forumet
Jeg er vanligvis ikke typen som går i loppemarked, men i helgen tok en venninne meg med. Hun har virkelig øye for funn, og fant mye fint: pose i lammeskinn, vippestol, sovepose, sjal, bilsete.
Det var ganske gøy, fant også noen pledd og babytøy som jeg kan ha i reserve. Man har sikkert aldri for mange bodyer til spebarnet!
Men jeg klarer ikke å slå meg til ro med det bilsetet. [:o] Tror ikke vi kommer til å bruke det, selv om det er ok å ha i reserve... Venninnen min sier at det er frarådet å kjøpe brukt bilstol fordi det er så mange som feilmonterer, og kjæresten min sier det er sjelden bilstoler er i kollisjon. Men nei... jeg ville aldri kjøpe laptop eller mobil på loppemarked, så hvorfor bruke et slikt bilsete????
neineinei og den lille som sparker der inne, uffamei...

Å så kjekt å få kjøpt så mye på en gang da. Skulle ønske noen kunne orget med noe loppemarket her jeg bor. Synes å huske fra forrige baby at det gikk unna med bodyer ja, de er jo så supre i forhold til brillebukse og omslags-skjorter som det gikk på før bodyen kom.

Hvis du er redd for å montere feil, kan du jo prøve å ta kontakt med forhandler av stolen (hvis det står navn på da).
Eller du kan legge inn bilde av den her et sted så kanskje noen kjenner stolen og kan hjelpe deg med bruksanvisning.

god idé med bilde inn her [:D]

men hvis stolen har vært utsatt for kollisjon eller falt i gulvet kan plasten være svekket uten at det synes. da spiller det liten rolle om man har montert riktig...

bortsett fra det tror jeg at jeg skal prøve å få med meg så mange loppemarkeder jeg klarer! [:)]

du kan jo søke på finn.no hvis du ikke har loppemarked i nærheten? lønner seg å vite på forhånd hva man ønsker seg, og gi seg selv god tid...

jeg elsker loppemarked jeg, selv om det er sjelden jeg kjøper noe. I år tenkte jeg at jeg skulle være på utkikk etter gamle kommoder og stoler som jeg kan pusse opp og ha på barneværelset - det er koselig med ordentlige gamle tremøbler, og de holder gjerne lengre en nymotens laminat-løsninger også..

Back
Topp