Loppemarked

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Da har sesongen startet. Jeg elsker 2 hand shopping.

Hva handler dere Ikke på loppemarked?

Hva ser dere etter på loppemarked?

Har ikke vært på det for å handle jeg. Men skal ta turen i år :) Kunne tenkt meg noen pyntegjenstander.

Handler ikke sofa eller elektronikk :p

Enig i sofaen også egenlig møbler om jeg ikke kommer over noe antikk

Har ikke vært på det for å handle jeg. Men skal ta turen i år :) Kunne tenkt meg noen pyntegjenstander.
Mye morro man kan finne på loppemarked

I år har jeg bare funnet klær til L. Og duker som jeg brukte til dåpen

Enig i sofaen også egenlig møbler om jeg ikke kommer over noe antikk

Mye morro man kan finne på loppemarked

I år har jeg bare funnet klær til L. Og duker som jeg brukte til dåpen

Sikker på at man kan gjøre mange kupp ja :)

Jeg ser etter gamle lamper, krystall, bilder med fine rammer, gamle kopper, glass, skåler :)

Ser etter bøker! :) Gjort mange kupp de siste årene! Blant annet en 6 mnd gammel pensumbok jeg trengte før en eksamen! :D

Møbler og elektronikk handler jeg ikke på loppemarked. Men er veldig gøy å se på ting da.

Handler nesten ingenting på loppemarked. F.eks klær, sko, elektronikk osv

Kan blant annet kjøpe bøker, malerier og speil.

Handler svært sjeldent på loppemarked. Men kommer jeg over pent brukte klær(ikke undertøy) eller andre ting kjøper jeg det.

Handler mye bøker på loppemarked. :) ikke elektronikk, brettspill og tøymøbler.

Skinnvesker og krakker/ små møbler som kan pusses opp litt pleier jeg å se etter.
Har tidligere også kjøpt koppestell og stæsj som lillemor har brukt i lekekjøkkenet.

Ofte kjøpt bøker og spill der, muligens leker. Ser gjerne etter noen møbler eller kjøkkenting (fant helt ubrukte sjokoladeformer en gang, betalte vel 20kr, fant ut at de kostet 130 på butikken).
Orker stort sett ikke leite gjennom kleshaugene.

Ser etter ting som kan brukes. Ofte modifiseres og så brukes ;)
Vet som regel ikke hva det er før jeg finner det!

I år satser jeg på å finne maaaange terrakottapotter jeg kan male/lakke og pynte trappa foran huset med ;)

Ser etter ting som kan brukes. Ofte modifiseres og så brukes ;)
Vet som regel ikke hva det er før jeg finner det!

I år satser jeg på å finne maaaange terrakottapotter jeg kan male/lakke og pynte trappa foran huset med ;)

begynner selv å kjøpe ting som jeg bruker på scrapping basis men som gaver til andre;)

Ser som regel kun etter bøker, boknerd som jeg er.

Ser etter bøker, rammer, porselen, vesker, sko og går alltid innom og ser på klærne selv om jeg aldri handler det.
Sist kjøpte jeg skøyter til 30 kroner og en Hello Kitty-trehjulssykkel med stang til 20 kroner. Jeg elsker loppemarked!

Back
Topp