Loppemarked

I dag fant jeg en sklie til å ha ute som var i perfekt stand som jeg fikk for 10kr, og fant en fin lyslykt :) Liiiker loppis ^^

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg kan handle i bruktbutikker, men mange er så ukritiske når det kommer til loppemarked så det er ikke nødvendigvis så veldig rent alltid. Men det kan godt være bare meg som har dårlige erfaringer.

Elsker det! Pleier å kjøpe mye bøker der!

Elsker det, men kommer meg så sent dit så det beste er stortsett revet vekk alt :D

Det er slutt på de tider hvor man kunne rusle seg en tur på loppis og virkelig finne noen skatter til en billig penge. Har tatt helt av, så jeg gidder ikke det mer. Folk slåss om enkelte ting og de fineste blir gjerne auksjonert bort. Og det er typiske ting man kunne kjøpe uten stress før. ;)

Elsker det! Ikke alltid jeg kommer hjem med noe, men artig å titte.

Ja, er ikke så ofte på det da men. Liker å titte men kjøper ikke så ofte.

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg kan handle i bruktbutikker, men mange er så ukritiske når det kommer til loppemarked så det er ikke nødvendigvis så veldig rent alltid. Men det kan godt være bare meg som har dårlige erfaringer.

Bortsett fra bøker så kjøper jeg aldri ting som ikke kam vaskes :)

Bortsett fra bøker så kjøper jeg aldri ting som ikke kam vaskes :)

Nei det e så, men jeg hater skitt. Altså støv, matsøl osv. Får frysninger av det :O (men skitne dyr går greit, blunker ikke av å plukke opp en kaninbæsj liksom :P )

Back
Topp