LOOSERTEAM!!! Veie og skravletråd!

Jeg har ikke hatt mulighet til å trene siste uka, så har konsentrert meg om å prøve å spise ok bare.. så har bare gått ned 100g...[8|]

Fra 63,9 til 63,8. Menmen! Blir mer neste uke håper jeg!
 
Helgefri nei, hallo.. det går ikke!
Det får holde at det blir stille(re) i påska[&:][:D]
 
Får slenge meg på her jeg da[:D] Starter ketolyse imorgen[:)]
 
Dette har vært en dårlig dag... [X(]

Kylling og pasta på ikea... pastaen var ikke god da, så det ble bare noen biter, men dog..
Og sjokolade og pepsi max i kveld..
Heldigvis ikke på langt nær de vanlige mengdene - og det var faktisk 70%kakaosjokolade..
*sukk*

Søndag i morra.. da blirre skjærpings igjen [:D]
 
Fy og fy[8D]
Har ikke spist noe dritt jeg[:)][:D] Ædda bædda[8D]
 
Var ikke så flink i går jeg heller [&o]
Skal i bursdag til pappa i dag også.
Så i morra er det fullt kjør.
 
Jeg er cola-oman, men har BARE drukket noen glass i helga og INGEN sjokolade, er også sjokoman...stolt[:D] Og skal trene etterpå nå..så håper på resultater nå...veie i morgen[;)]
 
Er og passe spent på veiing i morgen altså [:D]
Blir aldri helt klok på den vekta, tror jeg har vært flink men får + plutselig osv..
Så ja.. vi får se da[8D][:D]
 
I dag har vi vært på kino og kost oss med POPCORN!! Og pepsi max.. [8D][:D]

Men hadde en sinnsykt god lavkarbomiddag i dag, som jeg tror jeg skal lure inn hos svigers i påska [8D][8D]
 
Jeg er på påskeferie hos svigermor, drar videre til mamma i morgen og blir der til neste søndag. Så er dårlige utsikter for meg... [&:] CRAP!!! Jeg er IKKE flink nå! Så jeg må bare forsøke å begrense skadene mest mulig og legge meg i hardtrening og stramme inn så snart jeg kommer hjem [&:]
 
ORIGINAL: Escuro

Jeg er på påskeferie hos svigermor, drar videre til mamma i morgen og blir der til neste søndag. Så er dårlige utsikter for meg... [&:] CRAP!!! Jeg er IKKE flink nå! Så jeg må bare forsøke å begrense skadene mest mulig og legge meg i hardtrening og stramme inn så snart jeg kommer hjem [&:]

høhø.. det er sånn det blir her også..

vel - skadebegrensningen her blir å bake med seg lavkarbobrød og muffins, tilby å lage et par middager, og unngå poteter så langt det lar seg gjøre..
Men påskeegget mitt får du ikke!!!!! [:-]
 
Vel.. jeg skal prøve å være flink..
Skal greie meg greit fram til torsdag morgen..
Men fra da av er jeg i danmark! Ikke aner jeg noe om hva slags mat jeg får servert.. men jeg har hørt at kaker er for danskene som vafler er for oss nordmenn såeh..
Blir påska si det tenker jeg[8D] Trenger ikke påskeegg da nei[:D]
 
hæææi, im bæck!
Helg med bursdagsfeiring og snoping tilbakelagt [:-] må jo bare skjerpe meg!

Har det skikkelig vanskelig nå når sambo er borte, for jeg kommer meg ikke på trening, og har funnet ut at hjemmetrening = 0 trening [&o] har bare ikke motivasjonen til det! Aner ikke hvordan jeg skal få fiksa dette asså, skal jeg ta med lekematta til astrid på trening liksom? Dra henne etter meg ettersom jeg bytter apparat? [8D]

hmm kanskje det ja...[:D]
 
Skal vi se.. jeg er -0,4kg til siden fredag[:)] -0,9 siden forrige mandag[:)] det blir -1,21% av forrige ukes vekt det[:)] hihihi[8D]
 
jeg er gått ned til 90,4...er -1,6...hvordan regne ut prosent???
 
ORIGINAL: lillemg*

jeg er gått ned til 90,4...er -1,6...hvordan regne ut prosent???

vektnedgang delt på tidligere vekt x100%.

I ditt tilfelle 1,6kg/92kg: 0,01739 x100%: 1,73%

(grattis[:D][:D])
 
[;)]
 
Denne trengte ett dytt[:D]

Foreløpig har påska vært uten utskeielser her i hus (gjett om jeg er fornøyd!).
Evig spent på morgendagen da[:D] Greier jeg å være på danskebåten uten å gå amok på taxfree-butikken?[8|][8D]
 
Er det plass til flere her [:)]?
 
Back
Topp