MalinDalin
Forumet er livet
Noen mennesker er bare veldig merkelige. Traff på et eksemplar nå for en liten halv time siden. Skulle bytte en tskjorte til nadde som var alt for stor. Det er typ 5 min å gå til denne butikken og på veien tilbake går jeg forbi en ung mann.
"hei" sier han. Jeg svarer ikke å går videre. Han tar meg igjen og sier"hei, hva heter du?" han spør om dette på engelsk og jeg svarer på tyrkisk"det bryr vel egentlig ikke deg!" han presanterer seg og såør så om jeg vil være med han ut å spise. "da blir nok ikke mannen min så glad" svarer jeg. Han følger etter meg et stykke til før jeg snur meg og sier "ærlig talt! Flott at du er optimist altså, men jeg har barn og mann og vil virkelig IKKE ut å spise med deg. Prøv et disco nærmere sentrum eller noe og lykke til"
Er det mulig? Stå på en halvøde vei å be tilfeldig forbipasserende ut? Og jeg var ikke akurat lekker i en "slenge på" kjole, rosa skrubba tryne, slippers og Grorud palme heller, så standaren hans kan ikke ha vært så høy. Hahaha!! Rare lille mann.